Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس تالار هنر اصفهان گفت: تالار هنر اصفهان با چهار نماینده در سه بخش بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که اول آذر ماه در همدان شروع بکار خواهد کرد، حضور خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، رییس تالار هنر اصفهان، با بیان اینکه تالار هنر اصفهان با چهار نماینده در سه بخش بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حضور خواهد داشت، افزود: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سه بخش کودک، نوجوان و نمایشنامه نیمه اول آذرماه 96 در همدان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا رهبری اظهار کرد: تالار هنر نیز امسال با حضور چهار نماینده با چهار اثر تولیدی از سوی دفتر تخصصی تئاتر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری در سه بخش جشنواره شرکت می کند.

وی افزود: نمایش پینوکیو به کارگردانی امیرشیخ جبلی در بخش کودک، و سه اثر آهای تو دیگه کی هستی به کارگردانی اسداله اسدی، بچه های خاکستری به کارگردانی امید نیاز و خانه ای وجود داشت به کارگردانی مرضیه اشرفیان و مهدی فدایی در بخش نوجوان در این جشنواره حضور دارند.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش سوم جشنواره نیز نمایشنامه آهای تو دیگه کی هستی نوشته اسداله اسدی و نمایشنامه فیلی که  پشتک می زند نوشته امید نیاز برای انتشار و چاپ در کتاب جشنواره انتخاب شده است.

رییس تالار هنر اصفهان ادامه داد: در بخش نوجوان این جشنواره در کل هشت اثر از سراسر کشور ارسال شده که سه اثر آن از جمله تولیدات دفتر تخصصی تئاتر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان است.

رهبری خاطرنشان کرد: با توجه به راه اندازی کانون تئاتر، روند تئاتر کودک بسیار خوب شده  که امیدواریم این روند رو به رشد در روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین‌نیا، فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی و احمد مقیمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 749809

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد