Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@09:09:58 GMT

بازیگران سریال روشنایی های شهر +زمان پخش

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۹۶۶۵

بازیگران سریال روشنایی های شهر +زمان پخش

سریال تلویزیونی «روشنایی‌های شهر» به کارگردانی مسعود کرامتی از جمعه روی آنتن کانال فارسی شبکه آی‌فیلم قرارخواهد گرفت.

«روشنایی‌های شهر» مجموعه‌ای است که در سال ۱۳۸۳ از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی پخش شد و سالار فلاحیان نگارش فیلمنامه آن را برعهده داشته‌ است.

این سریال داستان سه دوست صمیمی به نام‌های آرش، امیر و شریف است که زندگی و تفکرات هر یک بر زندگی دیگری تأثیر می‌گذارد؛ امیر با دوستانش شریف و مراد یک شرکت کوچک رایانه‌ای تأسیس کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر قرار است با دختر دایی خود ازدواج کند و درست روزی که او همراه مادرش برای خرید حلقه می‌رود، اتفاق بزرگ زندگی‌اش رخ می‌دهد.

بازیگران سریال روشنایی‌های شهر

فاطمه گودرزی، بابک حمیدیان، محسن بهرامی، غلامحسین لطفی، یمین آتشی، اشکان خطیبی، مریم عبدالملکی، مهدی تقی نیا، بیتا بادران، شیوا خنیاگر، حسین سلیمانی، افشین کتانچی و محمد هادی قمیشی بازیگران مجموعه تلویزیونی «روشنایی‌های شهر» بوده‌اند.

ساعت پخش روشنایی‌های شهر

اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «روشنایی‌های شهر» جمعه، ۲۸ مهر ماه ساعت ۱۸ روی آنتن قرار می‌گیرد و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۲ و ۱۰ روز بعد به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانس مخ زنی حمید صفت در سریال «هفت سر اژد‌ها»

سریال تلویزیونی «هفت سر اژدها» جدیدترین ساخته‌ی ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم «قلاده‌های طلا»، چند روزی است پخش خود را از شبکه سوم سیما آغاز کرده است. با این حال، در همین مدت کم این سریال بار‌ها در شبکه‌های اجتماعی بحث برانگیز شده و ویدئو‌های آن وایرال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # سریال تلویزیونی سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • زمان پخش «جومونگ۳» مشخص شد
  • (ویدئو) جزئیاتی جدید درباره سریال جومونگ ۳ ؛ از ساعت پخش تا معرفی بازیگران
  • همه‌چیز درباره پخش جومونگ سه در ایام نوروز + ساعت پخش، بازیگران و تیزر
  • پخش بیش از ۱۰ سریال ایرانی و خارجی از شبکه‌های سیما
  • جومونگ ۳ در نوروز به شبکه تماشا می‌آید + زمان پخش و خلاصه سریال «جا میونگ گو»
  • (ویدئو) سکانس مخ زنی حمید صفت در سریال «هفت سر اژد‌ها»
  • تیتراژ متفاوت (13+) سریال تلویزیونی برای ماه رمضان | فیلم
  • زمان و ساعت پخش سریال طنز «اکازیون» مشخص شد
  • مستند‌های متنوع از شبکه افق