Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان؛ برخی از دانش آموزان نخبه شهرستان هیرمند با فرماندار وامام جمعه شهرستان هیرمند دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند بیان داشت: نوجوانان ادامه دهنده انقلاب اسلامی ایران هستند، انقلابی که به دست پدران آنها بر پایه فرهنگ ایثار و شهادت به ثمر نشست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج پیدا کند، انقلاب اسلامی می تواند استوار و قوی بر قدرت های جهانی غلبه کند، این فرهنگ که برگرفته از عاشورا است در جبهه دفاع مقدس کاملا مشهود بود.

امام جمعه هیرمند به رشادت رزمندگان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهید حسین فهمیده نمادی از فرهنگ ایثار و شهادت است، این نوجوان 13 ساله به طوری امروزه در جامعه ما الگو قرار گرفته شده است که حتی بنیان گذار انقلاب اسلامی او را رهبر خود خطاب می کند.

حجت الاسلام گزمه تصریح کرد: امروزه فعالیت دشمن در فضای مجازی شدت گرفته است، جبهه فرهنگی بسیار خطرناک تر از جبهه دفاع است ، لذا باید تلاش کرد تا در این فضا به سمت فرهنگ اسلامی برویم تا از افکار شوم دشمن در امان بمانیم.

وی با بیان اینکه امروز بر دانش آموزان وظیفه است در جایگاههای علمی و فرهنگی و اعتقادی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند افزود: هزاران شهید دانش آموز تقدیم انقلاب شد تا اسلام و قرآن در امان باشد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

مراسم احیای شب‌های قدر روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهرکرد: حرمت روز شهادت امام علی(ع) حفظ شود
  • ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است
  • جمهوری اسلامی توانست جبهه‌ای بزرگ در مقابل استکبار باز کند
  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران