Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@22:40:36 GMT

سوفله مرغ و پنیر چدار یک غذای خوشمزه

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۰۰۳۶

در یک قابلمه متوسط، مقداری کره بریزد و روی شعله متوسط گاز قرار دهید. آرد را اضافه کنید و دو دقیقه تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود. سپس شیر را اضافه کنید و به طور مرتب هم بزنید تا مایه یکدست و نرمی به دست بیاید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متوسط برداشت زعفران در هر هکتار ۳.۲ کیلو است

غلامرضا میری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پیگیری‌ها برای رفع موانع صادراتی همچنان ادامه دارد، اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

او با بیان اینکه با بی توجهی به رفع موانع صادرکنندگان قاچاق رونق پیدا می‌کند، افزود: در شرایط کنونی با قاچاق زعفران، صادرکنندگان تنها نظاره گر از دست دادن بازار‌های هدف هستند، درحالیکه با رفع موانع پیش روی صادرکنندگان، قاچاق صرفه اقتصادی ندارد.

میری ادامه داد: طی ۱۰ تا ۱۵ ساله گذشته کشور‌هایی که اقدام به کشت زعفران کردند، بی تردید با پیاز‌های قاچاق شده از کشور ما این اقدام را انجام داده‌اند که با استمرار این روند، جایگاه بزرگترین تولیدکننده زعفران در دنیا در معرض خطر خواهد بود.

نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه زعفران ایرانی به اسم دیگر کشور‌ها صادر می‌شود، افزود: علی رغم آنکه افغانستان کمتر از ۲۰ تن زعفران تولید می‌کند، اما حدود ۷۰ تن صادرات دارد و از طرفی حجم بالایی زعفران به این کشور صادر می‌شود که این امر نشان می‌دهد زعفران تولیدی پس از بسته بندی مجدد به بازار‌های هدف صادر می‌شود.

به گفته او، براساس آمار صادرات زعفران در سال گذشته نسبت به ۱۴۰۱ کاهشی بوده، درحالیکه مصرف زعفران در دنیا تغییری نداشته است. همچنین طبق رصد‌های صورت گرفته ماهانه ۱۰ تن زعفران به آن سوی مرز‌ها قاچاق می‌شود که با رفع موانع صادراتی، این میزان به صادرات رسمی افزوده می‌شود.

نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: هم اکنون متوسط برداشت زعفران در هکتار ۳.۲ کیلو است، درحالیکه ۲۰ تا ۳۰ سال گذشته متوسط برداشت ۶ کیلو بود که با ورود تکنولوژی به بخش بایدمتوسط برداشت را به ۷ تا ۸ کیلو برسانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • متوسط برداشت زعفران در هر هکتار ۳.۲ کیلو است
  • (ویدئو) جاسازی محموله گران‌قیمت مواد مخدر داخل قطعات پنیر
  • طرز تهیه شوید واویشکا با مرغ، غذای آسان و خوشمزه گیلانی
  • قیمت پنیر فله سنتی و صنعتی
  • نرخ پنیر فله سنتی و صنعتی در پایتخت
  • ۲۲ درصد حجم مخزن سد تهم زنجان پر شده است 
  • طرز پخت غذای محلی و خوشمزه با کله پاچه گاو (فیلم)
  • این پنیر را بخورید تا آلزایمر نگیرید
  • جگر غول پیکر گاو، چالشی خوشمزه برای آشپزهای جسور (فیلم)
  • طرز تهیه یک غذای خوشمزه خیابانی با دل و جگر توسط آشپز پاکستانی (فیلم)