Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:08:50 GMT

طلسم مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) شکست

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۴۱۸۱

طلسم مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) شکست

امین قاسمی نژاد در دقیقه 45 توانست دروازه فولاد خوزستان را باز کند تا اولین گل مشهدی ها در ورزشگاه تازه تاسیس امام رضا به ثمر برسد.

به گزارش "ورزش سه"،طلسم گلزنی تیم های مشهدی در استادیوم امام رضا(ع) پس از 135 دقیقه با ارسال خوب مرتضی منصوری و ضربه سر امین قاسمی نژاد شکست.

 

این طلسم در حالی در این مسابقه شکسته شد که حسین بادامکی هافبک سیاه جامگان در اولین بازی لیگ برتری استادیوم امام رضا(ع) که هفته گذشته بین سیاه جامگان و صنعت نفت برگزار شد میتوانست عنوان اولین گلزن در این ورزشگاه را از آن خود کند؛ اما با بی دقتی پنالتی خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس بدین ترتیب اولین گل نمایندگان فوتبال خراسان در استادیوم امام رضا(ع) توسط امین قاسمی نژاد هافبک تهاجمی پدیده ای ها به ثبت رسید و این بازیکن با این کار نام خود را به ثبت رساند.

 

بازی دو تیم پدیده و فولاد خوزستان در نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پدیده مشهد امین قاسمی نژاد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمايى از پديده فرنگى: اسماعیلی طلایی شد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات نهایی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از عصر امروز (سه شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در وزن 67 کیلوگرم صبح امروز سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

اسماعیلی كه با نمايشى درخشان و اجراى فنون خيره كننده به فينال راه پيدا كرده بود، در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر 1 رازاک بیشیکیف از قرقیزستان را شکست داد و طلایی شد.

در حالى كه نماينده ميزبان از تشويق تماشاگران هم بهره مى برد، پديده كشتى فرنگى ايران موفق به شكست او شد و سومين طلاى فرنگى ايران در آسيا را كسب كرد.

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • پیش‌بازی منچسترسیتی - رئال مادرید؛ سفری دوباره به سرزمین طلسم‌شده
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • رونمايى از پديده فرنگى: اسماعیلی طلایی شد
  • توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری