Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی ماشین آلات، یراق آلات، مواد اولیه صنایع چوب و نخستین نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته در شیراز گشایش یافت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون اجرایی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: تولیدکنندگان و فعالان صنعت چوب کشور از استان‌های فارس، تهران، آذربایجان شرقی، مازندران، اصفهان و مرکزی و نمایندگان محصولاتی از کشور‌های آلمان، کره، ایتالیا، چین و ترکیه در سالن حافظ به مساحت ۶ هزار مترمربع و در قالب ۴۵ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیما خسروی افزود: نخستین نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته هم با حضور ۲۱ شرکت از سراسر کشور و نمایندگان محصولاتی خارجی در قالب ۶۰ غرفه در سالن سرو ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.
وی در خصوص برگزاری نخستین نمایشگاه قهوه گفت: این نمایشگاه برای اولین بار در استان و با هدف فرصت سازی برای فعالان عرصه محصولات قهوه و تولیدات و خدمات وابسته به آن و معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری در صنعت قهوه کشور و شناسایی ظرفیت‌های داخلی این صنعت برپا شده است.
خسروی بیان کرد: آشنایی فعالان صنعت چوب کشور با جدیدترین دستاوردها، ماشین آلات و ابزارآلات این صنعت، تبادل اطلاعات و تجربیات تولیدکنندگان با یکدیگر، کمک به ارتقاء کیفیت و کمیت تولیدات داخلی و ایجاد رقابتی سالم از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
علاقمندان می‌توانند تا ۱۲ آبان از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گاستان شیراز  بازدید کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب امیری نژاد ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای استفاده بهینه و نظارت بر عملکرد ماشین آلات دهیاری ها سیستم ردیاب (جی پی اس) بر روی ماشین آلات دهیاری های استان نصب می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با بیان اینکه بیش ۵۰۰ دستگاه از ماشین الات مختلف در دهیاری های استان بوشهر مستقر هستند اظهار افزود: به زودی با انعقاد قرار داد با یکی از شرکت های استان کار نصب این سیستم بر روی ماشین آلات آغاز شود.

امیری نژاد ابراز امیدواری نمود با تجهیز ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاریها به دستگاه ردیاب و راه اندازی سامانه تعیین موقعیت (GPS) ، بازدهی بهره گیری از این ماشین آلات در کمک به انجام وظایف دهیاری‌ها، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

از ۶۱۹ روستای استان بوشهر تعداد ۳۹۳ روستای استان دارای دهیاری است.

کد خبر 6093201

دیگر خبرها

  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری