Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رییس جمهوری در پیامی درگذشت پدر سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با شهدای والامقام و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی
فرمانده محترم سپاه قدس
ضایعه درگذشت ابوالشهید، پدر بسیجی و بزرگوارتان موجب تأثر و تألم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آن پدر مؤمن و فداکار در زندگی با برکت خود فرزندانی مجاهد و انقلابی را پرورش داد؛ و در گسترش فرهنگ ایثار و تقویت جبهه مقاومت در برابر ظلم و استعمار، و نیز حراست از امنیت داخلی و منطقه ای ایران اسلامی نقشی ماندگار یافت.
اینجانب، مصیبت وارده را به جناب عالی و خانوادة محترم‌تان صمیمانه تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با شهدای والامقام، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای شما سلامتی و توفیق خدمت بیشتر مسألت دارم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران»
به گزارش ایرنا، حسن سلیمانی بامداد امروز - سه شنبه- در سن 95 سالگی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
سیام*ناشر:امیرکاردان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ معنادار پوتین به امکان درگیری تمام عیار روسیه و ناتو | شرط مهم برای صلح با اوکراین | با مبادله ناوالنی موافقت کرده بودم اما او درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین»، نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری و رئیس دولت فعلی روسیه در سخنانی پس از پایان رأی گیری در این کشور گفت که از شهروندان روسیه که به مراکز رأی گیری رفته و در انتخابات ریاست جمهوری این هفته شرکت کردند، تشکر می‌کنم.

پوتین در سخنرانی خود در ستاد انتخاباتی‌اش گفت که مشارکت بالای رأی دهندگان در این انتخابات ریاست جمهوری نتیجه این بود که روس‌ها متوجه شدند که واقعاً چقدر سرنوشت شأن به خود آنها بستگی دارد.

پوتین گفت: «ابتدا می‌خواهم از شهروندان روسیه تشکر کنم. ما همه یک تیم هستیم. [من می‌خواهم از] همه شهروندان روسیه که به مراکز رأی گیری آمدند و رأی دادند تشکر کنم.»

به گفته پوتین، رأی دهندگان به دنبال کمک به ایجاد «تحکیم سیاسی» بودند که به روسیه کمک می‌کند تا «به جلو حرکت کند.»

پوتین گفت: «مردم نیاز به پیشرفت را با قلب خود احساس کردند و به میدان آمدند تا شرایط را برای توسعه و تقویت میهن ایجاد کنند.»

پوتین همچنین در ادامه اقدامات تعدادی از افراد را که صرفاً برای خرابکاری آرای دیگر رأی دهندگان به مراکز رأی گیری آمده بودند، محکوم کرد.

رئیس جمهور روسیه همچنین با اشاره به درگذشت الکسی ناوالنی که ماه گذشته در حین گذراندن دوران محکومیت ۱۹ ساله خود در یکی از زندان‌های روسیه درگذشت، گفت که مرگ او تأسف بار بود.

پوتین با اشاره به اینکه موارد دیگری نیز از مرگ محکومان در زندان‌های روسیه وجود داشته است، خاطرنشان کرد: در مورد ایالات متحده نیز می‌توان همین را گفت.

پوتین همچنین خاطرنشان کرد که حاضر بوده است طرح پیشنهادی مبادله ناوالنی را با تعداد نامشخصی از افراد زندانی در کشورهای غربی انجام دهد، به این شرط که ناوالنی هرگز پس از آن به روسیه باز نگردد.

رئیس جمهور منتخب روسیه در ادامه گفت که دوره جدید ریاست جمهوری او به دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه در اوکراین و تقویت توان دفاعی و نیروهای مسلح روسیه اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: اول از همه، ما باید وظایف یک عملیات ویژه نظامی را حل کنیم، توانایی‌های دفاعی را تقویت کنیم، نیروهای مسلح را تقویت کنیم - این اتفاق می‌افتد، همه ما می‌بینیم، با سرعت بسیار خوب و با کیفیت عالی. تمام برنامه‌های توسعه روسیه که قبلاً در مجلس فدرال اعلام شده بود، اجرا می‌شود و اهداف محقق می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد که برای تشکیل دولت جدید عجله‌ای ندارد. همانطور که پوتین خاطرنشان کرد، طبق قوانین روسیه، هنوز دو ماه و نیم برای انجام این کار باقی مانده است.

درباره سیاست خارجی نیز ولادیمیر پوتین اعلام کرد که روسیه آماده و مایل به مذاکره برای حل مسالمت آمیز مناقشه اوکراین است، اما تنها در صورتی که کیف بخواهد روابط صمیمانه و همسایه ای با روسیه برقرار کند نه به سمت تسلیح مجدد نیروهای اوکراینی حرکت کند.

پوتین خاطرنشان کرد که از پیشنهاد امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه برای آتش بس در اوکراین در جریان بازی‌های المپیک بی اطلاع است، اما مسکو آماده بررسی هر پیشنهادی است، اما مطابق با منافع خود عمل خواهد کرد.

وقتی از پوتین پرسیده شد که آیا یک درگیری تمام عیار بین روسیه و ناتو امکان پذیر است یا خیر، پوتین به سادگی پاسخ داد که فکر می‌کند «هر چیزی در جهان امروز ممکن است.»

کد خبر 839911 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • پاسخ معنادار پوتین به امکان درگیری تمام عیار روسیه و ناتو | شرط مهم برای صلح با اوکراین | با مبادله ناوالنی موافقت کرده بودم اما او درگذشت
  • انتخابات ۱۱ اسفند، از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد
  • انتخابات ۱۱ اسفند از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد
  • اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد
  • عکس آخرین افطاری سردار سلیمانی!
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...
  • دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • سید موسوی