Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@02:03:43 GMT

واکنش تامل‌برانگیز علی ضیا به مرگ گربه توسلی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۴۸۷۳

واکنش تامل‌برانگیز علی ضیا به مرگ گربه توسلی

صراط: علی ضیاء با انتشار پستی در کانال تلگرامی اش نسبت به خبرمرگ هانیه توسلی واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ هانیه توسلی بازیگر کشور پس از مرگ گربه‌اش در صفحه شخصی خود پستی به اشتراک گذاشت و نوشت: بخواب تنها دلخوشيم! ديگه هيچی از خدا نمی‌خوام! ديگه تموم شدم، فقط منتظرم بيام پيشت.

پس از انتشار این پست کاربران زیادی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای پیام‌رسان نسبت به این خبر  واکنش نشان دادند و به نوعی این خبر نقل هر محفلی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما در همین هفته  تعدادی از مهندسان  و کارگران شرکت نفت مشغول تعمیر بخشی از واحد پالایشگاه نفت بودند که بر اثر نشت مواد نفتی، آن بخش دچار آتش‌سوزی شد و متاسفانه بر  اثر انفجار شش نفر از مهندسان و تکنسین‌های شرکت نفت، جانشان را از دست دادند و دو نفر به شدت مجروح شدند. یکی از انتقاداتی که کاربران  به پست هانیه توسلی داشتند این بود که آیا خبر درگذشت این چند جوان به اندازه مرگ گربه هنرپیشه زن اهمیت نداشت؟

سید علی ضیاء مجری جوان رسانه ملی نیز در همین راستا پستی را درکانال تلگرامی اش منتشر کرد و نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

ضیاء نوشت:
"مطمئنم همتون خبرمردن گربه‌ی هانیه توسلی رو شنیدین
راستی ميدونيد همین هفته۷ جوان ایلامی در پالایشگاه نفت تهران، زنده زنده سوختند! "

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هانیه رستمیان تیرانداز مازندرانی در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و انتخابی المپیک برزیل در تپانچه ۲۵ متر راهی فینال شد.


در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.


در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.


زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.


امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات، فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

 

یاداور می شود پیش از این، هانیه رستمیان تیرانداز ساروی در ماده تپانچه ۲۵ متر زنان به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.



دیگر خبرها

  • کنایه قابل تامل معاون اجرایی رئیس‌جمهور به رسانه‌های صهیونیستی
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • اتفاقات شائبه برانگیز در لیگ دو
  • دست به دست شدن ویدیوی قابل‌تامل از شاه درباره جنگ را ببینید!
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل