Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

دورهٔ آموزشی آشنایی با نرم‌افزار جامع مدیریت اطلاعات ماشین‌آلات راهداری CMMS با حضور ۴۰ نفر از کارشناسان ادارات شهرستان‌های استان به همت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در مشهد الرضا (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، علیرضا خجسته معاون راهداری اداره کل در ابتدای دورهٔ آموزشی ضمن خیرمقدم به مهمانان، طی سخنانی این دوره آموزشی را به عنوان یک سیستم حمایت تصمیم در سیستم اطلاعات برشمرد و گفت: این سیستم می‌تواند نقش مهمی در سازمان داشته باشد که نگهداری و تعمیرات سازمان تجهیز محور، همچون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مهم‌ترین بخش‌های کارکردی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد با اجرای عملی این نرم‌افزار بتوان هزینه‌های جاری نگهداری ماشین‌آلات راهداری را ارزیابی، کنترل و کاهش داد.

در ادامه حمیدرضا فضایلی رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل در خصوص مشخصات این نرم‌افزار تحت وب گفت: این نرم‌افزار به همت دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال ۱۳۹۳ با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات طراحی شده که پس از طی مراحل تکمیل به استان‌ها ابلاغ شده است تا کلیه هزینه‌های نگهداری ماشین‌آلات کنترل گردد و به صورت آنلاین توسط مدیران طی زمان‌های مختلف گزارش‌گیری و صحت ورود اطلاعات ارزیابی شود.

رئیس اداره ماشین‌آلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی ادامه داد: این نرم‌افزار توسط مسئولین ماشین‌آلات، حسابدار، انباردار و کارپرداز با نظارت مستقیم رئیس اداره شهرستان نسبت به ورود اطلاعات فوق به طور روزمره یا هفتگی به نرم‌افزار اقدام می‌کنند.

فضایلی تأیید اسناد هزینهٔ ادارات در زمینه نگهداری ماشین‌آلات را منوط به ثبت اطلاعات کلیه هزینه‌های ماشین‌آلات در نرم‌افزار دانست.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان

میکائیل توحیدی شهردار شبستر در این مراسم با اشاره عملکرد مجموعه شهرداری گفت:در مدت محدود توانسته ایم این ماشین آلات جدید را با مبلغ ۲۰ میلیارد تومان خریداری کنیم.

وی افزود:مجموعه شهرداری شبستر تلاش می‌کنند در خدمت رسانی به مردم فرهنگ دوست شبستر در حد و جایگاه این مردم تلاش کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته