Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، هفته گذشته مایکروسافت نسل جدید لپ‌تاپ قدرتمند خود یعنی سرفیس بوک 2 را رونمایی کرد. سرفیس بوک 2 در دو اندازه 13 و 15 اینچی عرضه شده که پیشتر به‌صورت کامل با آن آشنا شدیم. مایکروسافت امروز در کنفرانس Future Decoded اعلام کرد که این لپ‌تاپ قدرتمند و خوش‌ساخت از اوایل سال جدید میلادی در انگلستان و البته دیگر نقاط دنیا عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونمایی از سرفیس بوک 2 در یک رویداد کوچک با دعوت از اهالی رسانه انجام گرفت. امروز اما پانوس پانای مدیر تیم سرفیس اما این لپ‌تاپ جذاب را در شهر لندن در معرض دید جمعیت بالای تماشاچیان قرار داد وجزییات بیشتری در مورد عرضه عمومی آن آشکار کرد.


سرفیس بوک 2 از تاریخ 9 نوامبر یعنی حدودا 10 روز دیگر برای پیش خرید در آمریکا در دسترس خواهد بود و خریداران آمریکایی می‌توانند پیش از آغاز سال جدید میلادی هر دو مدل را سفارش دهند. اما برطبق برنامه‌ریزی مایکروسافت طرفداران سرفیس پیش از آغاز سال جدید میلادی صرفا می‌توانند مدل 13 اینچی را تهیه کنند چرا که عرضه مدل بزرگتر از ابتدای سال آتی میلادی شروع خواهد شد. در ادامه بد نیست اشاره کنیم که سرفیس بوک 2 به نسل هشتم پردازنده‌های اینتل مجهز شده و سه برابر قدرتمندتر از نسل قبلی آن است. توان گرافیکی نسخه 13 اینچی 2.2 ترافلاپس است و نسخه بزرگتر توان گرافیکی 4.3 ترافلاپسی را دارا است.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم

هوارد باسکرویل در دهم آوریل ۱۸۸۵ میلادی در محله نارت پلاته آمریکا متولد شد و تحصیلات مقدماتی‎اش را در کالج این ایالت به پایان رساند.

باسکرویل که در سال ۱۹۰۷ میلادی به عنوان معلم تاریخ در مدرسه مموریال تبریز مشغول تدریس بود که در روز‌های پر تب و تاب مجاهدت مشروطه خواهان در برابر قوای دولتی، به جای تدریس تاریخ مردگان به زنده‌های تاریخ ساز تبریز پیوست و شریک حق جویی‌ها و حق طلبی‌های آنان شد.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • روز پسر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • نشاء شالی در گلستان
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • ۸ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟