Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، با تساوی تیم‌های پدیده و فولاد آغاز شد.

به گزارش وبسایت نود ، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دیدار تیم‌های پدیده خراسان و فولاد خوزستان از ساعت 14:45 در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز شد که این دیدار با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 44 و محمدرضا خلعتبری در دقیقه 50 برای پدیده و سینا مریدی در دقیقه یک و علی اصغر عاشوری در دقیقه 77 برای تیم فولاد در این دیدار گلزنی کردند.

جواد رحیم‌زاده قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او به امین قاسمی‌نژاد از تیم پدیده و یوسف وکیا  و عبدالله ناصری از تیم فولاد کارت زرد نشان داد. رضا مهاجری سرمربی پدیده در دقیقه 77 به دلیل اعتراض شدید به داوری از کنار زمین اخراج شد و نمی‌تواند در بازی آینده برابر پرسپولیس (29 آبان) روی نیمکت حضور داشته باشد.

با این تساوی، هر دو تیم 17 امتیازی شدند و همچنان در رده چهارم و پنجم جدول رده‌بندی باقی ماندند.

 

پدیده مشهد:سعید جلالی، عبدالله حسینی، مهدی مهدی‌خانی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی.

فولاد خوزستان : احسان مرادیان، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، یوسف وکیا، احمد عبدالله زاده، نوید عاشوری، سینا مریدی، فرشاد جانفزا،عبدالله ناصری، امیر ذلیکانی

دقایق حساس

دقیقه 1 : در ابتدای مسابقه سینا مریدی بازیکن تیم فوتبال فولاد گل اول مسابقه را به ثمر رساند ، ضربه کرنر روی سر بازیکن فولاد ننشست و مریدی با فرصت طلبی قفل دروازه را گشود.

دقیقه 12: شوت از راه دور امین قاسمی نژاد را مرادیان با جایگیری مناسب مهار کرد.

دقیقه 18: شوت از راه دور محمد قاضی را دروازه بان فولاد به سختی و با یک واکنش عالی دفع کرد.

دقیقه 45 ( گل اول پدیده - قاسمی نژاد ) : سانتر دقیق مرتضی منصوری از سمت راست با ضربه سر دقیق امین قاسمی نژاد همراه شد و گل اول پدیده به ثمر رسید.

دقیقه 52 ( گل دوم پدیده - خلعتبری ) : توپ داخل محوطه جریمه به خلعتبری رسید و این بازیکن با یک ضربه روی پا و محکم گل دوم پدیده را به ثمر رساند.

دقیقه 77 ( گل دوم فولاد - عاشوری ) : ضربه پنالتی که به سود فولاد اعلام شده بود را دروازه بان پدیده در مرحله اول مهار کرد و در برگشت عاشوری این توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 80 : آرش افشین در فرصت تک به تک ضربه خوبی را به توپ زد که از کنار دروازه بان پدیده عبور کرد و به تیرک دروازه برخورد کرد و این فرصت طلایی از دست رفت.

دقیقه 91 : ضربه آزاد معین عباسیان ار فاصله بسیار دور به قصد پاس ارسال شد اما در بین راه به هیچکس برخورد نکرد و به شکلی فوق العاده خطرناک از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

 

 

 2020

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانسی بزرگ مسن‌ترین گلر لیگ برتر(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، یکی از اتفاقات بازی‌های هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر بازگشت شهاب گردان دروازه‌بان باتجربه فولادی‌ها به چارچوب این تیم بود.

مسن‌ترین گلر لیگ برتر که سابقه حضور در تیم‌های مختلفی را دارد بعد از هفته‌ها نیمکت نشینی در فولاد خوزستان در بازی عصر جمعه مقابل شمس‌آذر قزوین جایگزین کریستوفر کنت دروازه‌بان اتریشی قرمز پوشان اهوازی شد و توانست عملکرد خوبی را به جا بگذارد.

دروازه‌بان سابق تیم‌های پرسپولیس، سپاهان ذوب آهن و … با نظر عبدالله ویسی در بازی حساس روز جمعه در قزوین در ترکیب اصلی فولاد قرار گرفت و نمایش مطمئنی را درون چارچوب این تیم داشت. گردان روی چند صحنه توانست با عکس‌العمل‌های خوب خود دروازه تیمش را نجات بدهد اما بدشانسی او جایی بود که داور وسط یک ضربه پنالتی به سود حریف قزوینی اعلام کرد و روی این ضربه دروازه‌اش باز شد.

شاید اگر حسن اکرمی داور بین‌المللی مسابقه فولاد و شمس آذر آن ضربه پنالتی را به سود حریف سبز پوش فولاد اعلام نمی‌کرد گردان می‌توانست در بازگشت به چارچوب دروازه بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی یک کلین شیت را به نام خود ثبت کند اما این اتفاق با بدشانسی برای دروازه‌بان ۳۹ ساله لیگ برتر رخ نداد.

گردان که بارها اعلام کرده در پایان فصل جاری از فوتبال خداحافظی خواهد کرد در بازی با شمس‌آذر قزوین آمادگی جسمانی بالای خود را به نمایش گذاشت و نشان داد که همچنان می‌تواند به عنوان یک دروازه‌بان با تجربه در لیگ برتر خوش بدرخشد.

با شرایطی که گردان در مسابقه با شمس‌آذر رقم زد احتمالاً شاهد ادامه حضور او در ترکیب فولاد در مسابقات آینده نیز خواهیم بود. هرچند که کنت هم در بازی‌های این فصل نمایش خوبی در ترکیب فولاد داشته و حال باید دید تصمیم عبدالله ویسی برای دروازه تیمش در مسابقه هفته بیست و چهارم مقابل مس رفسنجان چه خواهد بود.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • روز تاریخی: لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • تورینو ۰ - ۰ یوونتوس/ تقسیم امتیازات در دربی دلاموله
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • بایرن 2-0 کلن: قهرمانی ژابی به فردا موکول شد
  • نیوکسل 4-0 تاتنهام، نابودی اسپرز در سنت‌جیمز پارک!
  • بدشانسی بزرگ مسن‌ترین گلر لیگ برتر(عکس)