Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-30@08:47:30 GMT

پرسپولیس صدر جدول از پارس‌جنوبی پس گرفت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۵۵۹۴

صراط: دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس با برتری شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه تختی آغاز شد و تیم‌های سایپا و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع سایپا در دقیقه 21 به اشتباه گل نخست پرسپولیس را به ثمر رساند و در ادامه علی علیپور در دقیقه 28 برتری سرخپوشان را دو برابر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاگردان علی دایی در این دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری٬ دانیال ماهینی، روزبه شاه‌علی‌دوست، محمد دانشگر، حسین کنعانی زادگان، آرش رضاوند( از دقیقه76 - محمد سلطانی‌مهر)، علی قلی‌زاده( از دقیقه 87 - حسین کامیاب)، رضا اسدی، علی شجاعی، رضا جعفری( از دقیقه 53 - محمد سلیمانی) و محمد عباس‌زاده به میدان رفتند.

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا (از دقیقه 73-محمد انصاری)، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، بشار رسن( از دقیقه 82- محسن مسلمان)، گادوین منشا و علی علیپور( از دقیقه 78- سیامک نعمتی) نیز یازده بازیکن پرسپولیس در دیدار این بودند.

محمد حسین زاهدی‌فر داور بازی در دقیقه 43 به کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس کارت زرد داد.

نیمه نخست

دقیقه 8: پرتاب اوت بلند حسین ماهینی با خروج ناموفق محمدرضا اخباری همراه شد اما ضربه سر گادوین منشا از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 10: ارسال علی قلی‌زاده از جناح چپ پرسپولیس روی تیر  دوم  به روزبه شاه‌علی‌دوست رسید اما ضربه سر این بازیکن با برخورد به مدافعان پرسپولیس به کرنر رفت. سایپایی‌ها از این کرنر بهره‌ای نبردند.

دقیقه 15: ارسال روزبه شاه‌علی‌دوست با ضربه سر در عرض بازیکن سایپا قبل از رسیدن به محمد عباس‌زاده توسط شجاع خلیل‌زاده دفع شد.

دقیقه 20: همکاری بشار رسن و صادق محرمی در سمت راست با پاس در عرض هافبک عراقی پرسپولیس به علیزاده رسید اما ضربه این بازیکن به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 21: پرتاب اوت سریع وحید امیری به محسن ربیع‌خواه رسید و سانتر در عرض و زمینی این بازیکن با اشتباه و گل به خودی محمد حسین کنعان زادگان (مدافع پیشین استقلال) تبدیل به گل نخست پرسپولیس شد.

دقیقه 28: شروع مجدد بیرانوند با ضربه سر اشتباه محمد دانشگر  و جاگیری نامناسب محمد حسین کنعانی‌زادگان همراه شد و علی علیپور در موقعیتی تک به تک دروازه سایپا را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 35: همکاری وحید امیری و حسین ماهینی در جناح چپ با سانتر مدافع پرسپولیس از داخل محوطه جریمه سایپا همراه شد که علی علیپور با بی‌دقتی یک موقعیت خوب را از دست داد.

دقیقه 40: پرتاب اوت بلند حسین ماهینی با اشتباه مجددا محمد رضا اخباری در دفع توپ به شجاع خلیل‌زاده رسید که ضربه این بازیکن از داخل محوطه جریمه با بی‌دقتی به بیرون رفت.

دقیقه 42: سانتر بشار رسن در داخل محوطه جریمه سایپا به گادین منشا رسید که ضربه مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه48: ضربه ایستگاهی محمد عباس‌زاده با برخورد به مدافعان پرسپولیس در داخل محوطه جریمه به محمدحسین کنعانی‌زادگان رسید که ضربه مدافع سایپا با برخورد به سیدجلال حسینی به کرنر رفت.

دقیقه 57: ارسال محمد سلیمانی از داخل محوطه جریمه پرسپولیس به شکل خطرناکی از روی سر محمد عباس‌زاده به بیرون رفت تا یک موقعیت گل خوب برای شاگردان علی دایی از دست برود.

دقیقه61: ضربه آرام علی علیپور از داخل محوطه جریمه سایپا به راحتی در اختیار محمدرضا اخباری قرار گرفت.

دقیقه 64: سانتر آرش رضاوند از سمت راست در میان مدافعان پرسپولیس با ضربه رضا اسدی به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرانوند عبور کرد.

دقیقه 72: ضربه کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس با ضربه سر خطرناک جلال حسینی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 83: ارسال زمینی خطرناک ربیع‌خواه قبل از رسیدن به منشا توسط مدافعان سایپا به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 88: ارسال خطرناک محسن مسلمان با ضربه سر ضرب منشا از بالای دروازه اخباری به بیرون رفت.

دقیقه 89 : ضربه سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه سایپا به شکل خطرناکی از کنار دروازه به خارج از زمین رفت.

دقیقه 1+90: محمد دانشگر به‌خاطر خطای هند با کارت زرد داور جریمه شد.

پرسپولیس با این برد 23 امتیازی شد و با اختلاف یک امتیاز بیشتر نسبت به پارس جنوبی در صدر جدول ایستاد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد

ایسنا/لرستان تیم خیبر خرم‌آباد در مصاف با خوشه طلایی به برتری رسید و در صدر جدول باقی ماند.

در هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه امروز هشتم فروردین، تیم خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه امام رضای مشهد به مصاف خوشه طلایی رفت که با برتری یک بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسید و در صدر جدول باقی ماند.

گل خیبر در این بازی را حمیدرضا طاهرخانی، دقیقه ۳۸ به ثمر رساند. خیبر با این برد و یک بازی کمتر نسبت به چادرملو اردکان ۵۵ امتیازی شد و همچنان صدرنشین است.

شاگردان رضا مهاجری در دقیقه ۸۲ با اخراج علی‌ عبداله‌زاده ده نفره به بازی ادامه دادند. 

بازی هفته بیست و ششم خیبر با مهمانش نفت و گاز گچساران، روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین برگزار خواهد شد.

 دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک صفر به سود نفت و گاز پایان یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم احیا شب ۱۹ ماه رمضان در امام زاده حسین بن موسی الکاظم (ع)
  • آغاز کاهش تولید گاز پارس جنوبی از ۱۴۰۴
  • روانخواه از دو نفر حلالیت طلبید و رفت!
  • آغاز افت تولید گاز پارس جنوبی از ۱۴۰۴
  • خودرو‌های جدید تولید ایران
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!