Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون عمليات ناجا گفت: امسال اقدام جدي تري توسط يگان ويژه در مرز مهران براي کنترل اتباع خارجي و ايراني غيرمجاز و فاقد مجوز که قصد دارند با حضور در مرز به صورت غير قانوني از کشور خارج شوند، انجام شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "حسين ساجدي نيا" در حاشيه بازديد از مرز مهران در اين مرز، اظهارداشت: يگان هاي ويژه امسال با ايجاد پنج لايه کنترلي، بسيار مطلوب عمل کرده که لايه هاي مزبور براي کنترل مدارک قانوني و تسهيل در تردد بهتر زائران حسيني(ع) راه اندازي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينكه يگان ويژه با ايجاد قرارگاه ظفر اربعين، همه بسترهاي لازم براي برگزاري پرشور و باشکوه اين حماسه بزرگ را فراهم كرده است، خاطرنشان کرد: يگان ويژه با کنترل مدارک قانوني تحت هيچ شرايطي اجازه خروج از كشور بدون مستندات قانوني از جمله گذر نامه و ويزا را نمي دهد بنابراين از خروج زائران جلوگيري مي شود.
معاون عمليات ناجا در خاتمه گفت: امسال اقدام جدي تري توسط يگان ويژه در مرز مهران براي کنترل اتباع خارجي و ايراني غيرمجاز و فاقد مجوز که قصد دارند با حضور در مرز به صورت غير قانوني از کشور خارج شوند، انجام شده که اين افراد پس از ممانعت از خروج شان به استان هاي خوزستان و ايلام عودت داده مي شوند .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درخصوص پدرش: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بوده است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اشک ریختن جواد رضویان برای کاری که نصرالله رادش برایش کرد (فیلم) ماجرای زندانی شدن مهران غفوریان به دست حسین رفیعی (فیلم) خاطره خنده‌دار غفوریان از اشتباه گرفتنش با اکبر عبدی! (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درخصوص پدرش: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بوده است (فیلم)
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ