Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبارزاده، درباره انتخاب یک جوان ۳۰ ساله برای مقام وزارت، اظهار داشت: این مسائل طرح آرزو است و آرزو بر جوانان عیب نیست؛ اما در کل مجموعه استانداری از مدیریت‌های بسیار متنوع برخوردار است که از جوانان استفاده می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : اسماعیل جبارزاده، معاون سیاسی وزیر کشور درباره انتخاب یک جوان ۳۰ ساله برای مقام وزارت، اظهار داشت: این مسائل طرح آرزو است و آرزو بر جوانان عیب نیست؛ اما در کل مجموعه استانداری از مدیریت‌های بسیار متنوع برخوردار است که از جوانان استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیل جبار زاده، معاون سیاسی وزیر کشور در رابطه با گرایش رئیس‌جمهور به جناح راست با حضور در غرفه رویداد۲۴ در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات گفت: بر اساس شناختی که از آقای روحانی از زمان مجلس دارم، وعده‌ای را مطرح نمی‌کند و اگر بر زبان آورد به آن پایبند خواهد بود.
وی در ادامه اضافه کرد: در دولت یازدهم بسیاری از صاحب‌نظران بر این باور نبودند که بحث برجام و تحریم‌ها خاتمه یابد ولی آقای روحانی مطرح کرد که این کار را انجام می‌دهد و همان‌گونه هم شد، در حال حاضر به سرانجام رسیدن پرونده هسته‌ای می‌تواند به الگویی مبدل شود.
جبار زاده در این رابطه اظهار داشت: در دولت دوازدهم آقای روحانی هر آنچه به مردم گفتند، انجام می‌دهند. البته قدری هم باید مدیران رئیس‌جمهور در به سرانجام رسیدن وعده‌ها تلاش کنند و به سهم خود آنچه در انتخابات وعده داده‌اند را عملی سازند.
معاون سیاسی وزیر کشور در رابطه با عدم تحقق انتخاب استانداران جوان علیرغم آنکه وزیر کشور مطرح کرده بود مایل بوده تا یک وزیر 30 ساله انتخاب شود، توضیح داد: در حال حاضر استاندار جوان داریم، اما استانداری جایگاهی است که فرد 30 ساله تجارب مورد نیاز آن را ندارد.
وی دراین‌باره که با توجه به این مسئله چرا آقای وزیر چنین مسئله‌ای را مطرح کرد، اظهار داشت: این مسائل طرح آرزو است و آرزو بر جوانان عیب نیست؛ اما در کل مجموعه استانداری از مدیریت‌های بسیار متنوع برخوردار است که از جوانان استفاده می‌شود

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان

سفیر ایران در عربستان امروز با معاون وزیر خارجه این کشور دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی با سعود السطی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه عربستان دیدار و رایزنی کرد. 

طبق اعلام وزارت خارجه عربستان، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و برجسته ترین موضوعات مورد علاقه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

تقدیم استوارنامه سفیر ایران به پادشاه مالزیعنایتی: فشار جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم اشغالگر قدس یک امر ضروری است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • حضور وزیر کشور در شورای راهبردی تصادفات استان قم
  • یوناما: مهاجرین افغان از پاکستان به اجبار اخراج نشوند
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • مقام نظامی انگلیسی: ما فقط برای ۱۰ روز مهمات داریم
  • معاون وزارت تجارت پاکستان وارد کابل شد
  • دیدار مدیر کل امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد