Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه ویژه به استعدادیابی و مدارس فوتبال پایه در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در نشست با پیشکسوتان فوتبال استان، اظهار داشت: مدارس فوتبال حلقه گمشده این رشته ورزشی در استان هستند و انتظار می‌رود نظارت مستمر و ویژه‌ای بر مدارس فوتبال استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ما نسبت به ورزش فوتبال نگاه ویژه‌ای داریم و توسعه این ورزش در اولویت‌های کاری ورزش و جوانان استان است.

وی با بیان اینکه نیاز امروز ورزش کهگیلویه و بویراحمد تعامل موثر با پیشکسوتان است،گفت: پیشکسوتان مایه و منشا خیر و برکت ورزش فوتبال هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بر توسعه و آنالیز فوتبال استان توسط پیشکسوتان این رشته تاکید کرد و افزود: می‌طلبد هیئت فوتبال با فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان تعامل بیشتری داشته باشد.

وی با تأکید بر ضرورت حضور پیشکسوتان ورزش در هیئت‌های ورزشی و استفاده از ظرفیت و توانایی آنان گفت: مسئولان هیئات ورزشی، باید از تجارب پیشکسوتان بهره‌ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خواستار بررسی نقاط ضعف تیم‌های فوتبال استان در لیگ‌های کشوری شد.

کمبود تجهیزات و نبود اسپانسر، استفاده از مربیان بومی در فوتبال وباشگاه‌های استانی، تشکیل کارگروه و کمیته پیشکسوتان فوتبال، توجه به مدارس فوتبال و فعالیت مربیان،استفاده از افراد با تجربه در بدنه هیئت فوتبال استان،حمایت از تیم‌های پایه و شناسایی پیشکسوتان فوتبال،استفاده از امکانات موجود در ورزش فوتبال و شناسایی استعدادهای فوتبال و معرفی به تیم‌های لیگ برتری،برگزاری ماهیانه جلسات پیشکسوتان از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس

رحیم خداجو که از آبان‌ماه سال گذشته به‌عنوان سرپرست این اداره کل مشغول به کار بود، پس از نزدیک به ۶ ماه بالاخره حکم مدیرکلی خود را از کیومرث هاشمی دریافت کرد.

در بخشی از حکم وزیر ورزش و جوانان آمده است: انتظار دارم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان، با تلاش و تعامل سازنده با مدیران، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران و صاحب نظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست‌ها و تحقق اهداف دولت مردمی و عدالت محور و برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان، گام بردارید.

 اهتمام در رسیدگی جدی به امور جوانان هماهنگی و برنامه‌ریزی برای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با دستگاه‌های مربوطه برای حل مسائل و مشکلات مبتلا به جوانان، نظارت و توجه به توسعه ورزش همگانی، نظارت و اقدامات لازم و دقیق بر کلیه پروژه‌های عمرانی مرتبط با آن اداره کل و وزارت ورزش و جوانان، اتخاذ سیاست و تدابیر مقتضی به منظور توسعه و گسترش ورزش بانوان، نظارت و بازرسی‌های ادواری نسبت به عملکرد و وظایف محوله به ادارات تابع، برنامه‌ریزی توسعه و تعمیم ورزش قهرمانی و رسیدگی به امور قهرمانان رشته‌های ورزشی آن استان، قانون مداری، اجرای متقن قوانین و مقررات مرتبط و شفاف سازی در ساختار نظام مالی و اداری، زمینه سازی به منظور استقرار و تحقق اهداف دولت الکترونیک برای سالم سازی، چابکسازی و کوچک سازی، از جمله مواردی است که وزیر ورزش، نظر خداجو را به آنها جلب کرده است.

رحیم خداجو که متولد شهرستان جهرم استان فارس است و در سال ۱۳۷۱ به عنوان بازیکن فوتبال به تیم برق شیراز پیوست و در سال‌های اوج این تیم در دهه هفتاد، عضوی از ترکیب نارنجی‌پوشان بود. او در سال‌های بعد پیراهن تیم‌های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان را هم بر تن کرد.

خداجو در سال‌های اخیر در پست‌های مدیریتی همچون ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم و شیراز و همچنین معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس مشغول به کار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش