Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:32:13 GMT

پلمب یک واحد غیرمجاز سموم تقلبی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۶۷۷۸

پلمب یک واحد غیرمجاز سموم تقلبی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا شهابی مدیر جهاد کشاورزی جهرم گفت: به منظور کنترل و پایش سموم و موادکودی غیرمجاز، تقلبی و تاریخ منقضی با همکاری دستگاه های اجرائی بازدیدهایی از مراکز فروش و عرضه سموم به عمل آمد.

وی افزود: در این برنامه که دریک اقدام هماهنگ با سایر نقاط استان انجام شد اعضای کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا و ارز شامل مدیریت جهاد کشاورزی جهرم، فرمانداری ویژه، نیروی انتظامی، تعزیرات، صنعت و معدن و تجارت، نماینده دادستان از مراکز فروش سم و کود حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهابی ادامه داد: در این بازدید پس از سرکشی از مراکز فروش سموم نسبت به پلمب یک واحد غیرمجاز و جمع آوری مواد کودی و سموم تقلبی و بدون کد رهگیری اقدام شد.
انتهای پیام/ر

تعطیلی مرکز فروش سم تقلبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل نوغانداری در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با آغاز فصل نوغانداری توزیع تخم نوغان در دستور کار قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: فصل توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان آغاز شده است.

وی به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید و پرورش بهاره کرم ابریشم اشاره کرد و افزود: از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران رسما فعالیت نوغانداری آغاز شده و تعهد سازمان جهاد کشاورزی تحویل 3 هزار و 400 جعبه تخم نوغان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش فصل بهار اطلاع رسانی سریع این موضوع از طریق دهیاری‌ها، شوراها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان برای تحویل و توزیع تخم نوغان به بهره برداران اهمیت دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد: مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر و مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل  در بخش بندپی شرقی 2 کارگزار و در بخش بابلکنار 3 کارگزار وجود دارد که مراکز تحویل تخم نوغان در استان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل