Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@23:47:19 GMT

بعد از تندباد بارش در راه استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۶۸۵۳

بعد از تندباد بارش در راه استان اردبیل

به گزارش برنا،علی دولتی مهر تصریح کرد،مطابق پیش‌بینی‌ها که سرعت باد متجاوز از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برآورد شده بود، روز دوشنبه سرعت باد در مشگین شهر به ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت رسید.

مدیرکل هواشناسی استان تأکید کرد: در عین حال سرعت باد در گرمی ۱۰۴ کیلومتر بر ساعت، در فرودگاه اردبیل ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت، در سرعین ۸۶ کیلومتر بر ساعت و در اردبیل ۸۳ کیلومتر بر ساعت محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتی مهر با تأکید به اینکه وزش بادهای تند از فردا متوقف شده و جوی آرام و پایدار حاکم خواهد شد، اضافه کرد: خسارت تندباد در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه وزش باد تند موجب واژگونی دکل صدا و سیما و شکستن شاخه درختان در برخی شهرها شده است، ادامه داد: در حال برآورد خسارت‌های تندباد هستیم.

مدیرکل هواشناسی استان در عین حال متذکر شد: از روز پنج‌شنبه سامانه بارشی وارد جو استان می‌شود که اطلاعات آن به زودی اعلام خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های ارتباطی شهرستان اردبیل اظهار کرد: تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی با جذب اعتبارات ملی و استانی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارتباطی و رشد زیرساخت‌ها و بسترهای مخابراتی ایجاد فیبر نوری است، افزود: در این راستا اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم افزایش سرعت اینترنت است که طبق هماهنگی‌های انجام شده وزارت ارتباطات این پروژه را به پیمانکار واگذار کرده است.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از اول امسال آغاز شده است و این پروژه پیشرفت خوبی دارد، ادامه داد: با تکمیل این پروژه در مدت زمان مشخص شده شاهد ارتقای سرعت اینترنت در شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6100723

دیگر خبرها

  • تاریخچه مدل‌های AMG بلک سریز، وحشی‌ترین خودروهای تاریخ مرسدس (+عکس)
  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • ببینید | طوفان شن وحشتناک با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعتی در خراسان شمالی!
  • افزایش سرعت سیر قطارهای باری راه آهن جنوب
  • توفانی با سرعت ۱۱۰ کیلومتر سبزوار را درنوردید
  • حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها چقدر است؟
  • پیش بینی تندباد تا پایان هفته در اصفهان
  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • تندباد و بارش شدید باران در شهرهای جنوبی استان ایلام
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز