Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دو تیم فوتبال استقلال تهران و نفت طلائیه در نیمه نخست هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی از ساعت 17 و 45 دقیقه امروز سه شنبه میزبان قرمز پوشان نفت تهران است که در هشتاد پنجمین شهرآورد پایتخت در مصاف با حریف دیرینه خود پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«وینفرد شفر» سرمربی استقلال که از زمان حضورش در این تیم یک تساوی، یک پیروزی (جام حذفی) و یک شکست برای این تیم به ارمغان آورده است، امیدوار است با پیروزی مقابل تیم بحران زده نفت تهران که از نظر وضعیت مالی و مالکیت وضعیت نامشخصی دارد، سه امتیاز را کسب کند تا کمی از فشارهای تیم بکاهد. وضعیت نابسامان مالی تیم نفت تهران نیز تا آنجا پیش رفت که بازیکنان این تیم روز پیش از مسابقه از حضور در تمرین سر باز زدند تا سرانجام با وساطت جهانیان مدیرعامل این باشگاه حاضر به انجام مسابقه شوند.
این دیدار با قضاوت «وحید کاظمی» در حالی آغاز شد که استقلال با فرار «داریوش شجاعیان» بازی را هجومی آغاز کرد و فرصت های در محوطه 18 قدم بدست آورد که برای دروازه بان تیم نفت خطرناک نبود. ولی در ادامه تیم نفت تهران در دقیقه 15 توسط «هاشم بیک زاده» صاحب موقعیت شوت زنی شد که «حسین حسینی» گلر استقلال ضربه وی را با مشت دفع کرد.
«روزبه چشمی» در دقیقه 20 به مانند دیدار استقلال مقابل پرسپولیس خطایی مرتکب شد که این بار روی «امیر حسین فشنگچی» هافبک هجومی نفت تهران بود که به دلیل بیرون بودن این خطا از محوطه 18 قدم، داور نقطه پنالتی را نشان نداد. بیک زاده در ادامه پشت این ضربه ایستگاهی ایستاد که سانتر وی را «امین منوچهری» با ضربه سر و اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون زد.
در دقیقه 40 پاس عمقی داریوش شجاعیان، جابر انصاری را صاحب موقعیت کرد که او نیز با بی دقتی توپ را به بیرون زد.
دو تیم در ادامه زمان های بازی در نیمه نخست بیشتر توپ را در میانه زمین به گردش درآوردند و فرصت هایی نصف و نیمه دو تیم خطری برای دروازه بان های آنان نداشت تا دو تیم در نهایت با سوت کاظی با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
در پایان نیمه نخست نزدیک به 10 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حاضر هستند.
«وینفرد شفر» سرمربی آلمانی تیم استقلال برای نیمه نخست این دیداراز ترکیب سیدحسین حسینی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، سرور جپاروف، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری استفاده کرد.
«حمید درخشان» سرمربی تیم فوتبال نفت تهران نیز میلاد فرهانی، احمد آل نعمه، فرید محمدی زاده، محسن بنگر، علیرضا عزت کرامت، احمد امیرکامدار، سامان آقازمانی، هاشم بیک زاده، امیرحسین فشنگچی، امین منوچهری و عیسی آل کثیر را در نیمه نخست به میدان فرستاد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**1368
گزارش از محمد مهدی موذن** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، امیرحسین صدقی، علی اصغر صادقی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل، محمدحسین فلاح، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی زاده، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان و شروین بزرگ

پیش از آغاز بازی باشگاه پیکان، با اهدای گل و تابلو فرش، از مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک تقدیر شد. رضا گنجی جویباری نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان در این مراسم حضور داشت. حسینی پیش از این سرمربی پیکان بود.

بازی در ابتدا آرام دنبال شد و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود. در دقیقه ۱۹ نخستین موقعیت جدی بازی برای تیم پیکان شکل گرفت و سانتر فرشید اسماعیلی با ضربه سر آزاده همراه شد و باز هم به شکلی خطرناک و با فاصله‌ای کم از دروازه آلومینیوم، به بیرون رفت.

بازیکنان آلومینیوم در نیمه اول حمله‌ای را روی دروازه پیکان تدارک ندادند و در اواخر نیمه اول، حامد پاکدل فرصتی را به دست آورد که می‌توانست با احمد گوهری تک به تک شود اما قدر این فرصت را ندانست تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم هم همانند نیمه اول موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد و در دقیقه ۷۴ علی قربانی در محوطه جریمه آلومینیوم سرنگون شد که کادر فنی پیکان معتقد به پنالتی بودند اما داور نظری دیگری داشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۸۲ کرنر برای آلومینیوم شکل گرفت و روی پاس امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی با ضربه سری دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد و حساب کار یک بر صفر به سود آلومینیوم شد.

با کسب این پیروزی آلومینیوم، ۳۴ امتیازی شد و موقتاً به رده هشتم جدول صعود کرد و تیم پیکان هم با ۲۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 6098520

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند