Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:57:04 GMT

فحاشی شدیداستقلالی‌ها به محسن بنگر

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۷۴۶۰

فحاشی شدیداستقلالی‌ها به محسن بنگر

بعد از درگیری لفظی اسماعیلی با محسن بنگر، هواداران استقلال به مدافع نفت تهران فحاشی کردند.

به گزارش ایسنا، نیمه اول دیدار استقلال و نفت تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید.  پیش از شروع این دیدار و زمانی که بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن راهی رختکن می شدند، هواداران استقلال شعارهایی در حمایت از مهدی رحمتی سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 با آغاز بازی نفت و استقلال، هواداران استقلال علیه عادل فردوسی پور شعار دادند و او را به دلالی متهم کردند. ظاهراً هواداران استقلال معتقدند فردوسی پور در کارشناسی داوری داربی عدالت را رعایت نکرده است.
بهنام برزای که قرار است به زودی به استقلال بپیوندد، این دیدار را از نزدیک تماشا کرد. اوسیانو دلا کروز و لوپز از مربیان تیم ملی این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
درگیری لفظی محسن بنگر و فرشید اسماعیلی در دقیقه ۳۵ باعث فحاشی شدید هواداران استقلال به محسن بنگر شد. با پایان نیمه اول این بازی، هواداران استقلال بازیکنان این تیم را مورد تشویق قرار دادند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست خالی نکونام در خط دفاعی

مدافع استقلال به دیدار مقابل تراکتور هم نخواهد رسید.

به گزارش ایسنا، رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای آتی نخواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟