Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین گشایش تماشاخانه ‌ استاد اکبر رادی با حضور اعضای هیئت مدیره‌ بنیاد اکبر رادی و هنرمندان تئاتر توسط شهرداری رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت به نقل از روابط عمومی بنیاد اکبر رادی، شهرداری رشت با برگزاری آیین ویژه ای به پاس تلاش های ارزنده ی استاد اکبر رادی در اعتلای نمایش نامه نویسی ایران و به منظور قدردانی از این شخصیت و استاد بی بدیل نمایش نامه نویسی معاصر، تماشاخانه ی استاد «اکبر رادی» را با اعضای هیئت مدیره ی بنیاد اکبر رادی و هنرمندان تئاتر افتتاح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در این آیین که ساعت 18 عصر روز چهارشنبه دهم آبان ماه 96 در شهر رشت برگزارمی شود، برخی از اعضای هیئت مدیره ی بنیاد اکبر رادی (حمیده بانو عنقا، فرامرز طالبی، بهزاد صدیقی، فریندخت زاهدی، هادی مرزبان) و هنرمندانی هم چون دکتر قطب الدین صادقی، مریم معترف، حسین مسافر آستانه، ابراهیم حسینی و نیز مسئولان استان گیلان و اصحاب رسانه ی این استان شرکت می کنند.

این گزارش در ادامه می افزاید: این تماشاخانه دارای یک سالن بلک باکس به متراژ 60 متر با ظرفیت 50 صندلی، یک پلاتوی تمرین، یک باب کافی شاپ، یک باب اتاق گریم، یک باب اتاق فرمان با پیشرفته ترین تجهیزات و سیستم نوری و صوتی است.

بر اساس این گزارش، مرتضی عاطفی، مدیر منطقه دو شهرداری رشت، در خصوص این تماشاخانه می گوید: گشایش و تاسیس تماشاخانه استاد اکبر رادی گامی برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در شهر و همین طور پاسداشت تلاش های موثر زنده استاد اکبر رادی دراعتلای نمایش نامه نویسی ایران است.

وی در ادامه می‌افزاید: تماشاخانه استاد اکبر رادی با مدیریت جناب آرش انتظامی و به صورت خودگردان توسط بخش خصوصی اداره می شود.

شهردار منطقه ی دو رشت هم چنین اضافه می کند: در مراسم نکوداشت استاد اکبر رادی در اردی بهشت ماه 96 که با نصب سردیس ایشان در سبزه میدان رشت برگزارشد، وعده ی افتتاح و تاسیس تماشاخانه ای به نام استاد اکبر رادی به شهروندان این شهر داده شده بود که اکنون آماده بهره برداری شده است.‌

لازم به توضیح است در این آیین حمیده بانو عنقا (رئیس هیئت مدیره ی بنیاد اکبر رادی)، بهزاد صدیقی (مدیر اجرایی سخنگو و عضو هیئت مدیره بنیاد اکبر رادی)، دکتر فریندخت زادهدی(مدیر امور بین الملل و عضو هیئت مدیره بنیاد اکبر رادی)، دکتر قطب الدین صادقی و همچنین شهردار رشت سخنان کوتاهی ایراد خواهندکرد و ‌در بخشی از این آیین، قطعه ای از یکی از نمایش نامه های استاد اکبر رادی اجرا می شود.

گفتنی است تماشاخانه استاد اکبر رادی در خیابان سعدی، نرسیده به پل بوسار، جنب دبستان شهید نصرتی راد در منطقه ی دو شهر رشت واقع شده است.

انتهای پیام/

R1377/P1377/S6,71/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت ایرانی در نشست شورای حقوق بشر در ژنو حضور می یابد

هیئت ایرانی به سرپرستی کاظم غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر در پنجاه‌وپنجمین نشست شورای حقوق بشر در ژنو حضور می‌یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد حقوق بشر، هیئت ایرانی به سرپرستی کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل و دبیر ستاد حقوق بشر، روز دوشنبه، ۲۸ اسفند، در پنجاه‌وپنجمین نشست شورای حقوق بشر در ژنو حضور می‌یابد.

غریب‌آبادی در این نشست مواضع ایران را در حوزه حقوق بشر تبیین خواهد کرد.

علی بحرینی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو، عسکر جلالیان، معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری، مرضیه افخم، مدیرکل زنان و حقوق بشر وزارت امور خارجه، خسرو حکیمی، معاون قضایی دبیر ستاد حقوق بشر و صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان گیلان از جمله اعضای هیئت ایرانی هستند که کاظم غریب‌آبادی را همراهی می‌کنند.

پنجاه‌وپنجمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل از ۲۶ فوریه تا ۶ آوریل (۷ اسفند تا ۱۸ فروردین) در ژنو سوئیس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیئت ایرانی در نشست شورای حقوق بشر در ژنو حضور می یابد
  • شکوری: نمی‌توانم کمک مالی به پرسپولیس کنم
  • شکوری: حضورم در هیئت مدیره پرسپولیس منتفی است
  • افزایش ظرفیت شبکه IP کشور در سال ۱۴۰۲
  • ظرفیت شبکه آی‌پی کشور در ۱۴۰۲ افزایش یافته است
  • ظرفیت شبکه آی پی کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است
  • ظرفیت شبکه آی پی کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت
  • ظرفیت شبکه IP کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش داشت
  • مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی شهر و استان تبدیل خواهد شد