Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- غرفه خبرگزاري آريا در بيست و سومين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاريها ميزبان مردم عزيز و مسئولان کشور، نمايندگان مجلس، کارشناسان و چهره هاي فرهنگي، هنري و ورزشي است.
در پنجمين روز در بيست و سومين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاريها، غرفه آريا روز شلوغي را داشت و شاهد حضور مسئولان کشور و چهره هايي از دولت، شهرداري، شوراي شهر و چهره هاي فرهنگي و ورزشي بود ( گزاش تصويري بخش اول؛ امروز چه کساني از غرفه آريا بازديد کردند؟).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عصر امروز نيز غرفه آريا ميزبان سيد عباس صالحي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و حسين انتظامي معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني بود و علاوه بر حضور مسئولان و نمايندگان مجلس، چهره هاي هنري نيز در غرفه آريا حضور پيدا کردند و به سئوال هاي خبرنگاران آريا پاسخ دادند.

سيد عباس صالحي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و حسين انتظامي معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني

محسن پورسيدآقايي معاون حمل ونقل و ترافيک شهرداري تهران

محمود صلاحي معاون فرهنگي هنري شهرداري تهران

مسعود پزشکيان نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي

رضا رفيع طنزپرداز

محمد کشاورززاده، مدير کل آمريکاي وزرات امور خارجه  

دکتر بخشنده معاون وزير جهادکشاورزي

مهندس سارولر رابط رسانه اي وزارت جهادکشاورزي

دکتر بخشنده معاون وزير کشورزي و مهندس رمضان نژاد مديرکل روابط عمومي وزارت جهادکشاورزي

بهروز وثوق راد هنرمند

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶۸درصدی بازدید از موزه‌های سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از رشد ۶۸درصدی میزان بازدید از موزه‌های استان خبر داد.

مجتبی سعادتیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۹ موزه وابسته و سه موزه خصوصی در استان فعالیت دارد که محتوای آنها نیز در حوزه‌های باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، بوم‌شناسی و غیره است.

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان افزود: شاخص ترین موزه استان هم موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق در شهر زاهدان است که در سال ۱۳۹۰ راه‌اندازی شد و هدف اصلی آن به نمایش درآوردن فرهنگ منطقه جنوب‌شرق ایران شامل استان‌های سیستان و بلوچستان،کرمان و خراسان‌جنوبی است.

وی ادامه داد: سالانه تعداد زیادی از گردشگران و مسافران از موزه‌های استان بازدید می‌کنند که در ایام نوروز بیشترین تعداد را شاهد هستیم.

به گفته سعادتیان، بر اساس آمار و اطلاعات موجود سال گذشته با رشد ۶۸درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ تعداد بیشتری از گردشگران از موزه های استان بازدید نموده اند .

معاون میراث فرهنگی از رشد ۶۸درصدی بازدیدکنندگان موزه هادر سال جاری خبر داد: در استان سیستان و بلوچستان ۹موزه وابسته و ۳موزه خصوصی ایجاد شده است که محتوای آنها بیشتر باستان شناسی، مردم شناسی، بوم شناسی و....می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره شب‌های موسیقی تاک در ملایر برگزار می‌شود/ اجرای رایگان ویژه برنامه نوروز 
  • نماینده ویژه وزیر ارشاد در راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق
  • انتصاب نماینده ویژه وزیر ارشاد در راه‌اندازی شهر جهانی صنایع خلاق
  • ایمانی خوشخو نماینده وزیر ارشاد در شهر جهانی فناوری‌های نرم شد
  • ایمانی خوشخو نماینده وزیر ارشاد در برنامه‌ریزی شهر جهانی خلاق شد
  • ‌رشد ۶۸ درصدی بازدید از موزه‌های سیستان و بلوچستان
  • رشد ۶۸ درصدی بازدید از موزه‌های سیستان و بلوچستان
  • رشد ۶۸درصدی بازدید از موزه‌های سیستان و بلوچستان
  • رونمایی از پوستر سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور وزیر ارشاد
  • چهره‌های هنری که برای دیدار با رئیس جمهور آمدند | تصاویر