Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید درخشان پس از شکست دو بر صفر امروز تیمش مقابل استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی گفت: آنها خیلی موقعیت داشتند و ما هم با از دست دادن موقعیت های زیادی بازنده شدیم. به استقلال تبریک می گویم. آنها از ما بهتر بودند. با بضاعتی که داشتیم به میدان رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلاتمان از دو روز قبل به اوج رسید. طبیعی بود که نتوانیم از دقیقه ۶۰ به بعد بازی کنیم. بازیکنان ما اردویی نداشتند و چطور می توان با این وضعیت در شرایط بازی قرار گرفت. طبیعی بود که شادابی لازم را نداشته باشیم. فقط می توان گفت با بضاعتی که داشتیم توانستیم چند موقعیت پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تنها برای نباختن به میدان آمده بودید تصریح کرد: ما چند موقعیت داشتیم اما آنها را تبدیل به گل نکردیم. خلق موقعیت داشتیم پس نشان دادیم می توانیم بازی فنی خوبی را به نمایش بگذاریم. مهم است که تمرکز لازم را در خط دفاعی داشته باشیم که گل نخوریم، ولی به این هدف نرسیدیم.

سرمربی نفت درخصوص حذف احتمالی از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوار حذف نشویم اما اگر قرار است با این تیم به آسیا برویم، اصلا راضی نیستم. چون اقتدار نخواهیم داشت. اگر قرار است با این تیم به آسیا برویم بهتر است شرکت نکنیم.  ما باید کیفیت فنی خود را بسیار بالا برویم تا بتوانیم حرفی برای گقتن در آسیا داشته باشیم.

درخشان درباره این که آیا باشگاه می تواند لیست خرید بازیکنان مورد نظرش را تامین کند، به خبرنگار برنا گفت: اگر لیست خرید خیلی خوب به باشگاه می دهم، مشکل من نیست. این باشگاه است که باید بازیکنان خوب بگیرد. باشگاه باید کارهای زیادی انجام دهد تا به موفقیت برسیم و آنها هیچ کاری در این زمینه انجام نداده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم

 میثم عزیزی رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران گفت: این گروه پزشکی به مدت سه روز بیش از هزار و ۲۰۰ بیمار را در روستاهای باسعیدو، کانی، مرادی، دوستکو و گورزین شناسایی، و رایگان درمان می کنند.

عزیزی افزود: تخصص پزشکان این گروه جهادی در زمینه های قلب و عروق، زنان و زایمان، سرطان سینه، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، اطفال و چشم است.

وی گفت: برخی از بیماران برای معالجه به مرکز استان و شماری نیز به تهران اعزام شدند و همه ی هزینه ها بر عهده انجمن خیریه است.

رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران افزود: هزینه برپایی این دوره خدمت رسانی پزشکی، بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است