Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جهانيان  مدیر عامل باشگاه نفت گفت :بازى استقلال خيلى عالى بود و خوب بازى كردند .انتظار نداشتيم نتيجه كسب كنيم و به دنبال برد بوديم ونمى توان بابت نتيجه نگرفتن كسى را تنبيه كرد .

 جهانيان درباره اوضاع شرايط تيم نفت و اينكه از اين وضع خسته نمى شود گفت :خير خسته نخواهيم شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در تلاش هستيم كه بهترين باشيم اما با ما همكارى نمى شود .به طور حتم اگر همكارى مى شد و هر فردى به وظايف خود عمل مى كرد شرايط خوب بود .تيم به ما واگذار شده اما مسئول تربيت بدنى در اين زمينه با من همكارى نمى كند .به جاى اينكه مجوز دائمى بدهند تا ما بتوانيم حامى مالى جذب كنيم اما مجوز هاى ما به صورت يك ماهه و ٢ ماه است و همچنين مصاحبه هايى كه صورت مى گيرد باعث شده در تصميم گيرى با مشكل مواجه شويم

 او افزود : ديروز ٢ تصميم مهم گرفتيم اما مصاحبه گل محمدى باعث شد شيرازه تيم ما از هم بپاشد .مصاحبه گل محمدى باعث شد بچه ها اردو را به آن شكل برگزار كنند .مصاحبه ايشان به اين شكل بود كه تيم صاحب ندارد و مجبور شديم شب گذشته با بازيكنان صحبت كنيم تا شرايط شان بهتر شود

جهانيان بيان كرد :  برنامه ريزى كرديم و تمامى اين برنامه ريزى ها منوط به همكارى است اما وقتى همكارى نمى كنند بايد چه كار كرد؟!

 او افزود : ما در بحث تجارت مشكلات بدتری ديديم . مشكل ما همكارى نكردن است و به طور حتم اگر همكارى شود مشكلى نخواهيم داشت

 مدير عامل نفت درباره واريز نشدن مطالبات بيرانوند و ديگر بازيكنان گفت: اصلا بيرانوند حرفى نزده و چرا شما خبرنگاران از جانب او حرف مى زنيد .با توجه به بازى هاى پيش رو نتوانستيم با بيرانوند جلسه داشته باشيم اما در يكى دو روز آينده نشست داريم و توافق هم كرده ايم.

جهانيان درباره اينكه اختلافات با تربيت بدنى و تيم نفت گفت: توافقى صورت گرفته است و صورت جلسه اى تنظيم شده كه بايد گام به گام طبق صورت جلسه بايد جلو برويم .مشكل اصلى ما تربيت بدنى است .گام اول من در آن صورت تسويه با بازيكنان و ديگر موارد است .به خواى اينكه تربيت بدنى كارش را انجام دهد اما اين كار صورت نگرفته است و در گام اول ما را نگه داشته اند .بايد مجوز صادر شود كه هنوز نشده است.

 او درباره اينكه نامه اى مجمع باشگاه نفت گفت :همه چيز در اختيار تربيت بدنى است .يكى از بهانه ها نامه بود و تمامى مدارك كامل است.

 مدير عامل نفت ادامه داد :مشكل مهم ما ماليكيت است و بايد بگويم مالكيت محرز شده و بايد مدرك دائم بدهند كه متاسفانه ماهانه مى دهند كه اين كار حرفه اى نيست .ما نماينده آسيا هستيم و قشنگ نيست كه چنين كارهايى صورت بگيرد. 

انتهای پیام / 

اظهارات مدیرعامل باشگاه نفت تهران 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند، گفت: نباید در مسئله تبیین ترک فعل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار رئیس سابق امر به معروف و نهی از منکر کشور، اظهار داشت: تربیت شدگان مکتب اسلام، بهترین ذخایر آن هستند و نباید در مسئله تبیین ترک فعل کنیم.

وی با اشاره به اینکه کم هزینه تر از هر نوع دفاعی بحث سرمایه گذاری بر روی مسئله تبیین است، بیان کرد: روح کلام مقام معظم رهبری در مسئله تبیین همین است که باید شبکه سازی کنیم تا آگاهی فراگیر شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: پیروزی‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی هر کدام از اهمیت بزرگی برخوردار است اما آنچه اهمیت دارد، پیروزی فرهنگی است و اگر اندیشه غالب شود مهم است.

عبادی تصریح کرد: بشر در طول تاریخ و زندگی شخصی و اجتماعی خود در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگر چوب نادانی خودش را می خورد و به همین دلیل دشمن او را علیه خودش به کار می گیرد و در این راستا عناصر نامطلوب در همه بخش‌ها از جمله بخش فرهنگی باید شناسایی شوند.

وی افزود: شرایط مساعدی در دولت سیزدهم به وجود آمده است و باید به سمت حل این مشکل کشور برویم در غیر این صورت اگر نادان‌هایی باشند که تحت تاثیر دشمن قرار گیرند هر روز آسیب به سمت ما خواهد آمد و این نیازمند یک اقدام جدی است.
وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر به سبب نادانی برخی جوانان بود گفت: تا در کشور آدم نادان است تعمیم پیدا نمی کندو باید روی این هزینه شود.

بیش از هزار استاد در کشور می‌توانند مباحث شهید مطهری را تدریس کنند

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز با بیان اینکه هزار و 200 استاد در کشور داریم که می توانند به تدریس مباحث شهید مطهری بپردازند، گفت: از این تعداد 30 نفر به عنوان استاد در خراسان جنوبی تربیت شده اند که توانایی تدریس دارند.

محمدصالح هاشمی گلپایگانی با اشاره به اینکه ترویج مبانی فکری در یک نظام فکری مشخص به ویژه برای متدینین امروز نیاز جامعه است، افزود: در حال حاضر بسترهایی که این اساتید و بینش پژوهان بخواهند ورود پیدا کنند، آماده نیست و یکی از گرفتاری‌های آثار شهید مطهری عدم انسجام ارتباط است و بعد از 20 سال آمده ایم که به این نظام فکری بپردازیم.

وی با بیان اینکه نیروی لازم جهت راه اندازی نهضت شهید مطهری خوانی در کشور داریم، یادآور شد: شهید مطهری فقط در آثارش است و متاسفانه کمی مهجور مانده است و دانشجویی که می خواهد معلم شود باید یک دور با آثار شهید مطهری آشنا شود.

انتهای پیام /253/

دیگر خبرها

  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • درس اخلاق | چرا باید صابر باشیم؟
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند