Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از رشت، کریم خورسندی عصر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه استان گیلان در حوزه رسانه و مطبوعات از استان‌های مطرح کشور است اظهار داشت: انتخابات خانه مطبوعات گیلان صبح فردا به‌صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از برگزاری مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات گیلان به‌صورت فوق‌العاده خبر داد و افزود: این مجمع چهارشنبه ۱۰ آبان همزمان با ۷ استان دیگر در گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این انتخابات  به‌صورت مکتوب و مجازی طبق دستورالعمل معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی در استان گیلان اطلاع رسانی شده است گفت: دستورالعمل مذکور با هماهنگی مسئول خانه‌های مطبوعات کشور و طبق اساسنامه جدید خانه مطبوعات صورت گرفته است.

خورسندی با اشاره به اینکه در مجموع ۲۰۱ نفر در سایت خانه مطبوعات استان  گیلان جهت شرکت در این انتخابات ثبت نام کردند خاطرنشان کرد: از میزان مذکور ۱۳۹ نفر با ارائه مدارک و مستندات تایید و موفق به ثبت نام نهایی شدند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه ۳۳ نفر به‌منظور کاندیداتوری در انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان گیلان ثبت نام کردند تاکید کرد: در فرآیند نهایی ۳۰ نفر از این افراد تایید نهایی شدند.

  وی کاندیدای مدیران مسئول انتخابات خانه مطبوعات گیلان را ۸ نامزد عنوان کرد و گفت: لیلا سیروس، حسین خوش‌سیرت، افشین معشوری، سید مهدی پرسا، سید حمیدرضا اکبرزاده،  سیدعبدالباقی اسحاقی، میلاد ابراهیمی و کریم خورسندی از ۸ کاندیدای مدیران مسئول انتخابات خانه مطبوعات استان گیلان هستند.

 خورسندی تاکید کرد: در بخش خبرنگاران ۹ نفر به اسامی علیرضا منکویی، حسین داداشی، علی کریمی،  رویا خورسندی، حسین منکویی، فرهاد عینی خراسانی، محمد حسین قنبرپور، نیلوفر گیاهی و حامد نوروزی  در این انتخابات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان خاطرنشان کرد: در بخش سرپرستی روزنامه‌های سراسری  ۳ کاندیدا به اسامی حسن شکری، الهام شاد نودهی و سید علیرضا قمی در این انتخابات حضور دارند.

 وی با اشاره به اینکه متاسفانه در بخش سرپرستی خبرگزاری‌ها هیچ گزینه‌ای تاکنون موفق به ثبت‌نام برای کاندیداتوری نشده است بیان کرد: برای انتخاب این گزینه معاونت مطبوعاتی استان گیلان تصمیم‌گیری می‌کند.

وی بیشترین ثبت نام را در بخش کاندیداتوری  بازرسان عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در این بخش ۱۰ نفر ثبت‌نام کردند افزود: محمد شاه محمدی، مریم رفیعیان، سید شهرام صفوی، پروانه محمد‌نژاد، طاهره ریحانی، فاطمه عباس زاده، سمیه رنجی، مهدی نجفی، مرتضی لطفی‌نژاد و فاطمه ملکی از افراد مذکور هستند.

خورسندی با بیان اینکه از بین کاندیدای بخش مدیران مسئول ۲ نفر عضو ثابت و یک علی‌البدل باید انتخاب شوند تاکید کرد: با برگزاری این انتخابات در بخش خبرنگاران ۳ نفر عضو ثابت و ۲ نفر علی‌البدل منتخب می‌شوند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان کاندیدای منتخب انتخابات مذکور در بخش سرپرستی روزنامه‌های سراسری را یک  عضو ثابت با یک عضو علی‌البدل عنوان کرد و گفت: در بخش بازرسان در انتخابات مذکور ۲ عضو ثابت و یک علی‌البدل باید انتخاب شوند.

به گزارش امتداد نیوز، انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات گیلان از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۰ آبان در استان گیلان آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه دارد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین سیدی مدیر شعر و ادبیات بنیاد امام رضا (ع) گفت: با برگزاری جشنواره‌های رضوی درصدد هستیم در راستای ترویج سیره رضوی گام کوچکی برداریم.

وی با بیان اینکه در قالب شعر، چهار جشنواره شعر عربی، جشنواره شعر ترکی، جشنواره شعر فارسی و جشنواره شعر کودک و نوجوان برگزار را در همواره در برنامه داریم، گفت: درصدد ارتقای سطح این جشنواره‌ها از نظر کمی و کیفی هستیم.

مدیر شعر و ادبیات بنیاد امام رضا (ع) به استقبال شاعران از این بخش جشنواره اشاره کرد و گفت: رغبت حضور شاعران نامی و حتی نوپا برای تولید اثر در حوزه رضوی چشمگیر است.

به گفته سیدی، طی دو سال گذشته، تعداد آثار رسیده به این جشنواره از ۴۰۰ اثر به هزار و ۱۰ اثر در سال گذشته رسیده و امسال نیز بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

وی بر اهمیت توجه به امر کیفیت بخشی به محتوای آثار رضوی نیز صحه گذاشت و به اهمیت در تراز ملی بودن اشعار در این زمینه اشاره کرد.

سیدی با بیان اینکه نباید درگیر کمیت و تعداد صرف آثار شد، گفت: در راستای توجه نکردن به موضوع کمیت آثار، برای جشنواره شعر فارسی شعار ملی تعریف کردیم تا همگی شعرها در تراز ملی و استانی باشند.

مدیر شعر و ادبیات بنیاد امام رضا (ع) با بیان اینکه امسال شعر رضوی در ابعاد بین‌المللی برگزار می‌شود، گفت: در این راستا محافل شعرخوانی در شهر کوفه عراق، در شهر استانبول ترکیه و همچنین در افغانستان برگزار می‌شود. همچنین علاوه بر محافل شعری خارج از کشور در خلال جشنواره شعر رضوی شاهد برگزاری جشنواره شعر کودک رضوی نیز هم در داخل کشور هستیم.

وی همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و شب شعر در قم، شیراز و خراسان رضوی خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها توجه به عمق و معرفت شناسی امام رضا (ع) در اشعار است.

کد خبر 6063332 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی ضریب امنیت را بالا می‌برد
  • کشف حیوات تاکسیدرمی شده از یک خانه در رشت
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی