Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از دزفول،  مانور پدافند غیرعامل با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان دزفول سروان پاسدار رضا صائمی نیا،مسئول پدافند غیرعامل شهرستان دزفول جناب آقای دزفولی در دبیرستان رشد شهرستان دزفول برگزار شد.

 

سروان پاسدار رضا صائمی نیا ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با توجه به ضرورت ایجاد آمادگی و آشنایی دانش‌آموزان با پدافند غیرعامل اظهار داشت:دشمن در تمام لحظات به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است و پدافند غیر عامل یعنی باید در همه امور تدبیر کنیم و کاری انجام دهیم که در مقابل تهدیدات دشمن کمترین آسیب به ما وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پایان هدف از برگزاری این مانور را آشنایی دانش آموزان با راههای مقابله با بحران و حوادث پیش بینی شده بیان نمود.

 

 

آقای دزفولیان مسئول پدافند غیرعامل شهرستان دزفول نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت:

در این مانور آموزشی دانش آموزان با نحوه پناهگیری و کمک رسانی به مصدومان و همکاری گروهی آشنایی پیدا کردند.

 

 

وی در پایان ازمزیت‌های آشنایی با پدافند غیرعامل را واکنش سریع به موارد پیش آمده در کمترین زمان  بیان نمود  واشاره کرد : در پدافند غیرعامل افرادی که از قبل به خوبی آموزش دیده باشند، امنیت بیشتری خواهند داشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه  گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف معرفی رشته‌های هنرستان‌ها برای دانش آموزان و اولیای آنها بر پا شده و دانش آموزان علاقمند به رشته‌های فنی، مهارتی و هنری می‌توانند برای انتخاب رشته با بازدید از این نمایشگاه به رشته‌های فنی و مهارتی برای تحصیل ادامه دهند.

علی ابوالفضلی افزود: در شهرستان فیروزه حدود ۸۰۰ هنرجو‌ی دختر و پسر در ۷ هنرستان فنی و کاردانش در شهر‌های فیروزه، همت آباد و گرماب مشغول تحصیل هستند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۴ رشته فنی و مهارتی شامل: خیاطی و طراحی دوخت انواع لباس زنانه و بچه گانه، گرافیک رایانه‌ای، مدیریت خانواده، معماری، ساختمان، الکتروتکنیک، برق خودرو، برق ساختمان، برق صنعتی، جوش، فلز در هنرستان‌های این شهرستان فعال می‌باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه افزود: هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان یکی از مهمترین مراحل در زندگی آینده است و بازدید از این نمایشگاه‌ها و آثار دانش آموزان محل مناسبی برای معرفی رشته‌های مهارتی برای دانش آموزان است.

نمایشگاه معرفی رشته‌ها همراه با آثار و توانمندی‌های هنرجویان هنرستان‌های شهرستان فیروزه در محل هنرستان فنی آیت الله خامنه‌ای این شهرستان به مدت یک هفته برای بازدید دانش آموزان و اولیا در ساعات آموزشی دایر است.

دیگر خبرها

  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست