Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: آمريکايي‌ها مطمئن باشند هر چه فشار اقتصادي و تحريم را بيشتر کنند عزم ملت در توانايي دفاعي بيشتر خواهد شد و حجم موشک‌ها انبوه‌تر و برد و دقت موشک‌ها نيز بيشتر مي‌شود.
به گزارش گروه سياسي خبرگزاري ميزان، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ظهر امروز (سه‌شنبه 9 آبان) در همايش جهان بدون ترور که در مجتمع فرهنگي سرچشمه تهران برگزار شد ضمن تسليت به مناسبت اربعين حسيني گفت: به لطف الهي و برکت خون شهيدان و مقاومت ملت ايران امروز جهان به معنا و مفهوم اربعين به صورت کامل و جامع پي برده و هر سال بر عمق معناي اربعين و پيام و حرکت امام حسين (ع) افزوده مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه پيام عاشورا و امام حسين (ع) را مي‌توان در يک کلمه مبارزه با ظلم و ظالم و مخالفت با سلطه‌پذيري و ظلم‌ستيزي عنوان کرد ادامه داد: يزيد آن روز مي‌خواست با زور از امام حسين و يارانش بيعت بگيرد و امروز نيز آمريکا مي‌خواهد از مسلمانان انقلابي و ملت ايران بيعت بگيرد.
فرمانده کل سپاه اضافه کرد: اربعين، آن حرکت بزرگي که به سوي کربلا شروع شد و هر ساله حجيم‌تر برگزار مي‌شود پاسخ دندان شکني به خواسته آمريکا و سردمداران سلطه در جهان است.
سرلشکر جعفري با تاکيد بر اينکه بزرگترين درس عاشورا مخالفت با ظلم و زير بار آن نرفتن است، اظهار داشت: اصل اساسي و محوري انقلاب اسلامي نيز همين است و بر آن تاکيد شده و پيشرفت‌هاي انقلاب اسلامي و موفقيت‌هاي کشورمان رعايت اين اصل الهي و رعايت دستور الهي است.
وي افزود: نتيجه 40 سال انقلاب اسلامي ما همين راه و حقانيت اين راه است که هر روز از آن مي‌گذرد به لطف الهي حقانيت راه انقلاب اسلامي و محوري بودن اين اصل براي ملت‌هاي اهل ستم بيشتر روشن مي‌شود.
فرمانده کل سپاه با بيان اينکه حرکت امام حسين (ع) شهادت طلبي در راه مبارزه با ظلم است، عنوان کرد: خدا را شاکريم که جوانان انقلابي ما امروز مشتاق اين راه و مبارزه با استکبار و جانفشاني در مسير انقلاب است که شهداي بسياري به بهانه‌هاي مختلف از جمله مدافعان حرم و جهاد‌هاي مختلف در اين راه تقديم شده است.
سرلشکر جعفري با تاکيد بر اينکه شهيد حججي نمادي از بقيه شهدا بود، گفت: تفاوتي بين شهدا وجود ندارد، اما شهيد حججي به خواست خدا با يک حرکت و با يک فيلم اينگونه برجسته شد که خواست الهي بود همه شهدا در راه خدا داراي عزمي جدي بودند.
وي تصريح کرد: خدا را شکرگزاريم که امروز نه تنها ملت ايران بلکه اکثر ملت‌هاي مسلمان تحت ستم به اين حقيقت پي بردند که تنها راه سعادت آن‌ها ايستادگي در برابر ظالمين و حاکمان دست‌نشانده آمريکا است.
فرمانده کل سپاه با بيان اينکه اثبات حقانيت راه مقابله با نظام سلطه و استکبار الزاماتي دارد، گفت: اولين الزام عزم و اراده راسخ يک ملت براي ايستادگي است که بايد اين عزم راسخ برگرفته از باور عميق و ايمان محکم باشد.
سرلشکر جعفري تصريح کرد: نهضت بيداري اسلامي که براي مقابله با حاکمان ظالم در منطقه از چند سال گذشته شروع شده است نشانگر اين است که پس از سي و چند سال از انقلاب اسلامي بر حقانيت راه انقلاب ما اتفاقاتي افتاد که مردمان منطقه به اين باور رسيدند که اين راه حقانيت دارد.
وي الزام دوم را تجهيز شدن آن جامعه‌اي که مي‌خواهد با ظلم و استکبار مبارزه کند به ابزار‌هاي دفاعي دانست و ادامه داد: موشک، سلاح، هواپيما و توپ و انواع فناوري‌هاي دفاعي - امنيتي جزء اين الزام است و ما که کانون اين مقاومت در برابر نظام سلطه هستيم بايد بيشتر از ديگران به آن الزام داشته باشيم و آن را رعايت کنيم.
وي با بيان اينکه ملت ايران امروز با همه وجودشان ضرورت توانمندي‌هاي دفاعي در عرصه‌هاي مختلف را مي‌دانند، گفت: امروز ملت ايران توان دفاعي و موشکي را مثل ناموس خودشان دوست دارند و به آن علاقه دارند.
فرمانده کل سپاه با اشاره به اجراي طرح کاتسا عليه ملت ايران، اضافه کرد: آمريکايي‌ها سعي دارند به بهانه توان دفاعي و موشکي ايران اين طرح را عليه سپاه اجرا کنند اگرچه ماهيت اين طرح اقتصاد ايران را هدف گرفته و سپاه و توان دفاعي موشکي بهانه است و آن‌ها اقتصاد ايران را هدف گرفته‌اند.
وي با بيان اينکه در اين مقطع بايد چند سوال از آمريکايي‌ها بپرسيم، ادامه داد: چطور شما انتظار داريد که ملت ايران دشمني‌هاي شما را که با تمام وجود لمس کردند و بار‌ها اين چهره و خباثت‌هاي شما را ديده‌اند چگونه بپذيرند توان و تجهيزات دفاعي خود را به ميل و نظر شما تنظيم کنند مگر ايران و ايراني چند بار بايد شيطنت و فريبکاري شما را تجربه کند، مگر ملت ايران کودتاي 28 مرداد، تجاوز به خاک طبس و جنگ 8 ساله را فراموش کرده است؟
وي ادامه داد: آمريکايي‌ها بايد بدانند ملت ايران هيچگاه حوادث و ناامني‌ها در تابستان سال 78 و حوادث سال 88 را که فتنه‌اي بود براي ايجاد رخنه در عزم و اراده ملت و ايجاد شکاف بين مردم و حاکميت را هرگز از ياد نخواهند برد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: آمريکايي‌ها پس از سال 90 تحريم‌هاي بيشتري را عليه ملت ايران اعمال کردند که نتيجه آن منجر به مذاکرات هسته‌اي شد و پس از آن توافقنامه برجام امضا شد که فايده‌اي براي ما نداشت. مقامات آمريکايي بايد بدانند ملت ايران بدعهده‌ي‌هاي آمريکايي‌ها را بار‌ها و بار‌ها تجربه کردند و آن‌ها بايد بگويند چرا باز هم به اين فريبکاري ادامه مي‌دهند.
سرلشکر جعفري تصريح کرد: آمريکايي‌ها مطمئن باشند هر چه فشار اقتصادي و تحريم را بيشتر کنند عزم ملت در توانايي دفاعي بيشتر خواهد شد و حجم موشک‌ها انبوه‌تر مي‌شود و برد و دقت موشک‌ها نيز بيشتر مي‌شود.
وي افزود: آمريکايي‌ها بدانند ملت غيور ايران از همه توان دفاعي همچون ناموس خود دفاع مي‌کنند و پاسخ تهديدات کوچک و بزرگ را به موقع و با قاطعيت و البته با غافلگيري خواهند داد. ايران براي اقدامات بزرگ آماده است و تاريخ ايران سراسر نشان دهنده مقاومت و ايستادگي است.
فرمانده کل سپاه با اعلام اينکه ملت ايران خودش را براي امتحانات بزرگتر آماده مي‌کند، گفت: آن‌ها بايد منتظر تبعات اقدامات خود باشند و به دنبال جمع کردن آبروي ريخته خود در دنيا باشند.
سرلشکر جعفري با اشاره به اينکه همه دنيا مي‌دانند آمريکا بزرگترين و اولين حامي تروريسم در جهان يعني رژيم جعلي صهيونيستي و آل سعود خائن است، گفت: اين در حالي است که مظلومان جهان دست‌هاي پليد و ناپاک سلطه‌گران را در اقدامات و توطئه‌هاي آن‌ها در مقاطع مختلف ضد ملت‌ها را در مقاطع مختلف تاريخي ديده‌اند و جهانيان مي‌دانند دشمن بزرگ آزادي آمريکا است و با تمام وجود آن را لمس کردند.
وي تصريح کرد: در اين بين يک حقيقت روشن و اميدبخش در ميان ملت‌ها وجود دارد و آن اين است که ملت‌هاي مظلوم شاهد هستند تنها کشوري که به تنهايي در برابر نظام سلطه و دولت‌هاي دست‌نشانده آن‌ها ايستادگي کرده است ملت ايران بوده است که به همين دليل است هر روز بر طرفداران ايران اضافه مي‌شود. يعني همان که آمريکايي‌ها نامش را گذاشته‌اند نفوذ ايران.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: مردم ستمديده و مظلوم جهان هر روز به نور اميد اسلام و انقلاب اسلامي پي مي‌برند.
سرلشکر جعفري تصريح کرد: اگر کمک‌هاي ايران نبود هنوز کشور لبنان در اشغال فرزند نامشروع آن‌ها بود و سرنوشت رقت‌باري در انتظار مردم افغانستان وعراق بود.
وي ادامه داد: اگر کمک‌هاي مستشاري ايران نبود امروز سرنوشت کشور سوريه شايد بدتر از مصر و ليبي بود و اگر مبارزات ملت ايران و مجاهدين مسلمان از کشور‌هاي مختلف نبود امروز داعش بر سرزمين شام حکومت مي‌کرد و رژيم خائن آل‌سعود شيعيان و اهل سنت انقلابي اهل مبارزه را به خاک و خون مي‌کشيد.
فرمانده کل سپاه با تاکيد بر اينکه امروز شاهد هستيم خاک عراق از حيث داعش در حال پاک شدن است، گفت: اگرچه ممکن است به صورت زيرزميني اين گروه باقي بماند و اقداماتي انجام دهد، اما مهم اين است که ديگر سرزميني در دست آن‌ها نيست.
سرلشکر جعفري با تاکيد بر اينکه امروز جهانيان مي‌دانند جمهوري اسلامي مهد آزادي و حامي مظلومان جهان است، اظهار داشت: همه جهانيان مي‌دانند امروز ايران مرکز تشعشع انوار الهي و مدافع حق و حقيقت است که تمام آزادگان جهان به اين موضوع اذعان دارند و آن‌ها مي‌دانند ايران امروز مظهر مبارزه با آمريکاست.
وي با بيان اينکه امروز صداي شکسته شدن استخوان‌هاي پوسيده امپرياليسم و صهيونيست شنيده مي‌شود، اظهار داشت: ما بايد در اين وضعيت راه خود را با قدرت ادامه دهيم.
سرلشکر جعفري با بيان اينکه دلايلي داريم که مي‌گوييم صداي شکسته شدن استخوان‌هاي پوسيده امپرياليسم را مي‌شنويم، ادامه داد: آن‌ها امروز شکست‌هاي پي در پي خوردند که نمونه‌اش دفع تجاوز رژيم صهيونيستي از سوي حزب‌الله لبنان در جنگ‌هاي مختلف بويژه در جنگ 33 روزه بود که ارتش تا بن دندان مسلح را شکست داد و مردم مظلوم فلسطين نيز با دست خالي به گفته خودشان بزرگترين ارتش جهان را شکست دادند.
وي ادامه داد: داعش و القاعده که دست پرورده استکبار بود امروز با خفت شکست خورده است.
فرمانده کل سپاه با بيان اينکه آمريکايي‌ها بايد از شکست‌هاي پي‌در پي عبرت بگيرند، گفت: اولين شکست آمريکايي‌ها در ويتنام بود و پس از آن هر گاه در برابر ملت‌ها ايستادند شکست خوردند.
سرلشکر جعفري تصريح کرد: اگر به دنبال جهاني که بدون ترور باشد بايد به دنبال يک جهان بدون سلطه آمريکا و رژيم صهيونيستي باشيم، تجربه جمهوري اسلامي ايران نشان داده اين راه در حال طي شدن است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ برابر با ۲۶ مارس ۲۰۲۴ در تداوم سیاست های تحریمی خود اعلام کرد تحریم‌هایی را علیه شبکه‌ تسهیل‌کننده حواله‌های مالی برای حوثی‌ها (انصارالله یمن) حزب‌الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران ایران اعمال کرد. تحریم‌های جدید آمریکا شامل ۶ نهاد، یک فرد و دو نفتکش می‌شود.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است: اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری (OFAC) ۶ نهاد، یک فرد و دو نفتکش را که در لیبریا، هند، ویتنام، لبنان و کویت مستقر یا ثبت شده اند و در تسهیل حمل و نقل کالا و تراکنش های مالی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حوثی ها و حزب الله فعالیت می کنند، تحریم می کند.

بر اساس اعلام و ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، « این ششمین دور تحریم‌ها است که شبکه ساعد الجمال، تسهیل‌کننده مالی حوثی‌های مستقر در ایران را هدف قرار می‌دهد و گام دیگری در یک عملیات هماهنگ برای ایجاد اخلال در امور مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلام و نیروهای وابسته به آن مانند گروه تروریستی حوثی ها است.»

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: «ما به استفاده از ابزارهایمان علیه کسانی که به دنبال تأمین مالی فعالیت های غیرقانونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه های نیابتی بی ثبات کننده آن هستند، متعهد هستیم.»

این مقام ارشد وزارت خزانه داری آمریکا ادامه داد: «ایالات متحده آمریکا به اقدامات خود برای ایجاد اختلال در روش های استفاده از بازارهای بین المللی انرژی برای تسهیل فعالیت های تروریستی ادامه خواهد داد.»

 وزارت خزانه داری آمریکا در اولین روز سال ۱۴۰۳ هجری شمسی برابر با ۲۰ مارس ۲۰۲۴ تحریم‌های جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه برنامه موشکی بالستیک، هسته ای و دفاعی تهران وضع کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد که امروز، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا موسوم به اوفک ، سه شبکه تدارکاتی مستقر در ایران، ترکیه، عمان و آلمان را هدف قرار داد که از برنامه های موشکی بالستیک، هسته ای و دفاعی ایران حمایت می کردند.

وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد که این شبکه‌ها که در ایران، ترکیه، عمان و آلمان مستقر هستند اقدام به تهیه فیبر کربن، رزین اپوکسی و دیگر کالاها در صنایع موشکی ایران کرده‌اند.

دولت دموکرات بایدن که مدعی رویکرد دیپلماسی در قبال ایران و تلاش برای بازگشت به برجام بوده، تاکنون نه تنها موفق به بازگشت به برجام نشده است بلکه با تحریم‌های پی در پی به بهانه های برنامه دفاعی بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران از جمله موشکی بالستیک، پهپادی، هسته ای، حقوق بشر ، جنگ اوکراین و روسیه  و نیز جنگ اسرائیل در غزه، در راستای سیاست‌های شکست خورده فشار حداکثری دولت دونالد ترامپ حرکت کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار مهیب در بندر حیفا
  • شنیده شدن صدای یک انفجار مهیب در بندر حیفا
  • «توسعه» یعنی صدای هنرمندان تئاتر شنیده شود
  • (ویدئو) لحظه انفجار در نوشهر/ صدای انفجار در چالوس هم شنیده شد
  • لحظه انفجار در نوشهر + فیلم | صدای انفجار در چالوس هم شنیده شد
  • روش خلاقانه لوله کش آمریکایی برای تعمیر راحت دوش شکسته حمام (فیلم)
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • رهبر معظم انقلاب: امروز تاثیر رسانه‌ها در عقب راندن دشمن، بیشتر از موشک و پهپاد است
  • مهمترین اتفاقات در عرصه ررم دریایی نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ + جزئیات