Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، مجتبی کریمی در سخنانی با اشاره به اینکه تا شب گذشته یک میلیون و ۸۳۰ هزار روادید توسط دفاتر عراقی و سرکنسولگری ها صادر شد و تحویل دفاتر زیارتی شد، اظهار داشت: امروز ظهر ستاد اربعین جلسه داشت و تمامی مسائل مهم اربعین را مرور کردیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کارها بسیار خوب پیش می رود گرچه کار سنگین است، تصریح کرد: تعداد زیاد زوار باعث شده یک مقدار برخی کارها مثل صدور ویزا یا گذرنامه ها در برخی جاها کند باشد اما فرآیند بسیار خوب و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه در یکی دو شهر مشکل صدور روادید را داشتیم که برطرف شد، افزود: سفیر عراق تدبیری داشتند که بر اساس درخواست ما انجام شد و تعداد کسانیکه روادید مردم را در دفاتر امضا می کردند دو برابر شد و سرعت کار صدور ویزاها بالا رفت.

کریمی با بیان اینکه در شهرستان ها دیگر مشکل جدی در صدور ویزا وجود ندارد، تصریح کرد: این روزها برای دریافت ویزا آخرین فرصت است؛ مردم دریافت ویزا را به روزهای آخر یا لب مرز موکول نکنند چراکه در مرز هیچ امکاناتی برای صدور ویزا نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از ۳۷ هزار روادید برای اتباع افغانستانی صادر شده بود که به مراکز استان ها فرستاده شد، ادامه داد: خیلی از اتباع افغانستانی هم خودشان را به مرز شلمچه رسانده اند و به کربلا عازم شده اند.

رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه افزود: ۴۰ هزار درخواست روادید از سوی اتباع افغانستانی داریم که امیدواریم تا روز شنبه تمام شوند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

مرتضی بلالی اظهار داشت: در ماه‌های آینده خانوار‌های شهر سفیددشت با استفاده از بستر فیبر نوری از سرعت‌هایی تا صد برابر میانگین سرعت اینترنت ثابت بهره مند می‌شوند.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم و اثر بخش دولت سیزدهم توجه به توسعه شبکه فیبر نوری کشور است که با اجرای آن زیرساخت‌های ارتباطی ارتقا یافته و سرعت‌هایی تا صد برابر میانگین سرعت اینترنت ثابت به مشترکین تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۱۶ کیلومتر شبکه فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری

بلالی اضافه کرد: عملیات شوت فیبر در شهر سفیددشت به اتمام رسیده و بعد از تایید نهایی کارشناسان، اینترنت بر پایه فیبر نوری تحویل مشترکین می‌شود.

وی ادامه داد: مشترکین متقاضی دریافت فیبر نوری می‌توانند با مراجعه به سامانه https://iranfttx.ir نسبت به ثبت تقاضای فیبر نیز اقدام و همچنین از گستره اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در سطح استان مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است
  • رازگشایی از برابر بودن سرعت نور با مختصات هرم بزرگ مصر
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد