Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف گسترش فعالیتهای اقتصادی و بازرگانی ،امروز نشستی بین فعالان اقتصادی استان و سفیر جمهوری ارمنستان در ایران در اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سفیر ارمنستان در این نشست گفت: تلاش می شود در این جلسات شناخت بیشتری از ارمنستان به فعالان اقتصادی ایران ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتاشس تومانیان افزود: خراسان رضوی ظرفیت های بالایی دارد و روابط خوب سیاسی بین دو کشور همکاری های اقتصادی را تقویت می کند.

او گفت: امکانات خوبی در ارمنستان در اختیار کارافرینان قرار می گیرد که در این کشور سرمایه گذاری کنند.

سفیر ارمنستان افزود:کشور ارمنستان و ایران همان طور که در مسائل اقتصادی در ارتباط هستند باید در مسائل سیاسی هم با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند.

تومانیان گفت:در سه سال اخیر گردشگری ایران و ارمنستان خوب پیش رفته است اما با این وجود زمینه تجارت دوجانبه و سرمایه‌گذاری بین این دو کشور به آن صورت که افتخار کنیم نیست.

معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی خراسان رضوی در این نشست گفت: همکاری های بازرگانی کشورهای منطقه به توسعه متقابل کمک می کند.

فرشید منوچهری افزود: خراسان رضوی، توانمندی های اقتصادی کشاورزی و صنعتی بسیاری دارد که به توسعه روابط بین استان و ارمنستان کمک می کند.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست که راهکارهای رسانه ای برای تولید محتواهای اثرگذار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت محورهایی همچون تاکید بر موضوعات متنوع فرهنگی و هنری در بستر جامعه و مدارس با نگاه پرورشی و تربیتی، توجه به برنامه های فرهنگی راهبردی در کنار حمایت از طرح نور انتظامی و تبیین شرعی و اخلاقی موضوعات مرتبط با خانواده، راهکارهای مشارکت بیش از پیش مردم در اجرای طرح های عفاف و حجاب، توجه ویژه به مقوله پوشاک ، الگوسازی از دختران و بانوان فرهیخته ، ارتقا فرهنگ حجاب و فرزند آوری در جامعه از جمله مباحثی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به اولویت ها و برنامه های صداوسیما در این خصوص، استفاده از ظرفیت نخبگانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در برنامه سازی ها تلاش می شود میان فضای ذهنی جامعه و برنامه های عملیاتی فرهنگی در این حوزه ارتباط برقرار شود .

آقای حجازی فر این را هم مورد تاکید قرار داد که نظرسنجی و پژوهش های انجام گرفته نشان می دهد بیشتر افرادی هم که از پوشش مناسبی برخوردار نیستند حجاب را یک امر پسندیده می دانند لذا با ایده های خلاقانه و استفاده از فرهیختگان شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش برنامه ها در جامعه خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴