Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@13:49:05 GMT

قانون هايي براي تيپ سرتا پا مشکي

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۲۲۴۸

قانون هايي براي تيپ سرتا پا مشکي

خبرگزاري آريا -

تيپ مشکي ويژگي هايي دارد که آن را خاص و هميشگي مي کند
تيپ مشکي ويژگي هايي دارد که آن را خاص و هميشگي مي کند؛ مثلا ساده و کلاسيک است، هيچگاه از مد نمي‌افتد و حالتي رازآلود و جذاب دارد.
براي بسياري تيپ مشکي، يک استايل هرروزه است، همان‌هايي که وقتي در کمد لباس هايشان را باز کنيد، پر است از رديف‌هاي مشکي تي شرت و شلوار و پيراهن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آن ها دلشان مي‌خواهند هميشه و بدون هيچ زحمتي خاص و متفاوت به نظر برسند و البته پوشيدن مشکي بهترين راه براي رسيدن به اين هدف است.
اگر چه تيپ مشکي يک استايل راحت و دم دستي به نظر مي‌رسد، اما قوانيني دارد که اگر رعايتشان نکنيد به جاي آنکه جذاب‌تر ديده شويد، يک تيپ خسته‌کننده خواهيد داشت.
قانون اول: پارچه‌هاي متفاوت به کار ببريد
وقتي سرتا پا مشکي مي پوشيد، ديگر لازم نيست سر تا پاي لباس هايتان هم يک جنس داشته باشد. پس مانتو و شلوار نخي يا پيراهن و شلوار پارچه‌اي مشکي را با هم ست نکنيد.
از پارچه‌هاي مختلف در استايل خود استفاده کنيد، مثل جين، کتان، مخمل و چرم.

مانتو و شلوار نخي يا پيراهن و شلوار پارچه‌اي مشکي را با هم ست نکنيد
قانون دوم: سايز درست را انتخاب کنيد
انتخاب سايز درست هر لباس اهميت زيادي در استايل شما دارد، به ويژه اگر سرتاپا مشکي مي‌پوشيد. مشکي اين مزيت را دارد که اندام شما را خوش فرم و لاغرتر نشان دهد، براي آنکه از اين ويژگي رنگ مشکي بيشترين استفاده را کنيد به جاي لباس‌هاي گشاد و آزاد، لباس‌هايي را انتخاب کنيد که درست فيت بدن شما است.

لباس هايي را انتخاب کنيد که درست فيت بدن شما است
قانون سوم: به اکسسوري‌ها توجه کنيد
تيپ سراپا مشکي، يک استايل کاملا ساده و مينيماليستي است، بنابراين اکسسوري هايي که در اين زمينه مينيمال به کار مي‌بريد، مي‌تواند بيشتر ديده مي‌شود.
به همين دليل هم وقتي براي استايل مشکي خود، ساعت، گردنبند، کمربند و … انتخاب مي‌کنيد، بايد دقت بيشتري به خرج دهيد. رنگ جزييات چرمي و فلزهاي به کار رفته در هر اکسسوري و فرم رسمي يا روزمره آن‌ها بايد با يکديگر همخواني داشته باشند.
نکته: يک کمربند باريک و ظريف مي‌تواند مانتو يا پيراهن مشکي بلند شما را زيبا‌تر نشان دهد.

براي استايل مشکي خود، ساعت، گردنبند، کمربند و … انتخاب ‌کنيد
قانون چهارم: بهترين کفش‌ها را بپوشيد
کفش‌ها هميشه مي توانند تاثيري باورنکردني در استايل شما داشته باشند، بدون اغراق مي‌توان گفت که کفش ها اولين بخش در تيپ شما هستند که ديده مي‌شوند.
وقتي تيپ مشکي را انتخاب مي‌کنيد، کفش‌ها حتي بيشتر از هميشه مي‌توانند توجه‌ها را به خودشان جلب کنند، پس بهتر است کفش شما به اندازه کافي تميز و براق باشد.
بوت‌هاي بندي و کفش رسمي مردانه و بوت پاشنه دار يا کفش کالج زنانه انتخاب‌هاي خوبي براي تيپ مشکي هستند.

بوت پاشنه دار يا کفش کالج زنانه انتخاب‌هاي خوبي براي تيپ مشکي هستند
قانون پنجم: مرتب باشيد و به جزييات اهميت بدهيد
وقتي قرار است همه لبا‌س هاي شما از بالا تا پايين مشکي رنگ باشد، بايد مطمئن شويد که همه آن‌ها مرتب، تميز و اتوکشيده هستند.
در تيپ تيره همه جزييات نمود بيشتري پيدا مي کنند، از طرح روي تي شرت يا مانتو تا فرم لباس روي بدن. پس به تمام اين جزييات توجه کنيد.
نکته آخر اين است که به کيفيت اهميت دهيد. لباسي را انتخاب کنيد که با يک بار شستن يا پوشيدن، از مشکي به زغالي و نوک مدادي تغيير رنگ ندهد. لباس هاي نخي براي فصل تابستان انتخاب هاي بهتري هستند و البته دوام بالاتري هم دارند.

لبا‌س هاي سرتا پا مشکي را بايد مرتب، تميز و اتوکشيده بپوشيد
منبع : digistyle.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت باشگاه پرسپولیس؛ انتشار تصویر اورونوف با لباس آبی + عکس

باشگاه پرسپولیس عکس اورنوف را با لباس آبی در رسانه رسمی اش منتشر کرد

طرفداری | پرسپولیسی ها عکسی از اورونوف با لباس آبی در اینستاگرام خود منتشر کردند.

اوستون اورونوف که یکی از گزینه های نقل و انتقالات زمستانی استقلال محسوب می شد در انتقالی عجیب و ناگهانی سر از پرسپولیس در آورد. این بازیکن 22 ساله درخشش خوبی در بازی های اخیر تیم اوسمار داشت و جایگاه خاصی هم در دل هواداران پرسپولیس پیدا کرد.

اورونوف که در بازی های ملی اخیر به تیم ملی ازبکستان دعوت می شد، موفق شد به همراه این تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی 2026 دعوت شود. باشگاه پرسپولیس با توجه به این موضوع با گذاشتن تصویری از اورونوف با لباس تیم ملی ازبکستان این صعود را به او تبریک گفت.

این عکس در حالی در رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس قرار داده شد که تمامی پست ها و هایلایت های پرسپولیس به رنگ قرمز است و این عکس تنها تصویر آبی رنگ اینستاگرام رسمی پرسپولیس محسوب می شود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • (تصویر) تیپ و استایل متفاوت الناز حبیبی در کنار بهرام افشاری
  • لباس عجیب تماشاگران حریف ایران! (عکس)
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • شیطنت باشگاه پرسپولیس؛ انتشار تصویر اورونوف با لباس آبی + عکس
  • بوگاتی شیرون سوپر اسپرت؛ مشکی باشه، هیولا باشه! (عکس)
  • وقتی نخود آش اضافه بیاد؛ طراحی لباس با نخود! (عکس)
  • طراحی لباس با الهام از نودل برنج (عکس)
  • فضای سوررئال مطابق با برنامه آب و هوا/ماجرای خنده بی دلیل گوزن‌ها
  • عکسی که از استایل تازه پانته‌آ بهرام وایرال شد + عکس
  • ترفندی برای از بین بردن پُرز لباس + فیلم