Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اردبیل - مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل از درزگیری نانو پلیمری برای اولین بار در معابر و خیابان های سطح شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شفاده گفت: از آنجایی که در حال حاضر امکان آسفالت ریزی زیربنایی در برخی معابر و خیابان های سطح شهر امکان پذیر نیست و تا زمان آسفالت ریزی زیربنایی نیاز به ترمیم و نگهداری دارد شهرداری اردبیل در راستای کاهش هزینه ها و تسریع در عملیات ترمیم برای اولین بار در سطح استان اقدام به درزگیری نانو پلیمری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای جلوگیری از فرسایش و نفوذ آب از ترک های ایجاد شده درز گیری با روش مدرن در اردبیل آغاز شده است و این روش درزگیری برای ایجاد سطحی صاف و هموار و برای نگهداری رویه و تعمیر ترک های غیر قابل اجتناب در تمامی معابر سطح شهر ادامه خواهد داشت.

مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل عنوان کرد: درحال حاضر درز گیری حدفاصل خیابان عالی قاپو تا میدان قیام به اتمام رسیده است و بر اساس اولویت خیابان ها درزگیری مابقی معابر صورت می گیرد.

شفاده با اشاره به اینکه درزگیری موثر ترکها عمر روسازی را به طور قابل ملاحظه ای افزایش میدهد افزود: این عمل به علت ممانعت از نفوذ آب به لایه های زیرین و در نتیجه حفظ باربری روسازی و عدم تخریب رویه صورت می پذیرد که این روش به عنوان راهی برای عملکرد بهتر و هزینه کمتر در نگهداری روزمره و یا نگهداری شبکه ای به شمار می آید.

وی عنوان کرد: پدیده ی ترک خوردگی اجتناب ناپذیر بوده و بی توجهی به آن منجر به تسریع خرابی در سطح آسفالت می گردد.

46

 

کلید واژه‌ها : استان اردبیل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس

با ورود سامانه بارشی از شب دوشنبه به استان یزد، مناطق مختلف استان شاهد بارش باران بود، بارانی که از شدت یافت و در پی آن بسیار از معابر شهری دچار آبگرفتگی شد.

آبگرفتگی در برخی خیابان‌ها و معابر شهری یزد به حدی بود که برخی خودرو‌ها دچار نقص فنی شدند و حتی رفت و آمد در خیابان‌ها با مشکل مواجه شد و شاهد ایجاد ترافیک شدید بودیم.

باران سیل آسایی که حتی به منازل در برخی محله‌های یزد آسیب وارد کرد و مردم را نگران کرد.

در پی بارش باران مسئولان استان یزد در قالب تیم‌های عملیاتی، میدان دار بودند و با بازدید از معابر و منازل آسیب دیده و تشکیل جلسه برای مدیریت بحران تمهیداتی اندیشیدند.

استاندار یزد امروز به منطقه حسن آباد و خیابان خرمشهر یزد رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم در پی بارش باران قرار گرفت. 

مهران فاطمی در این بازدید‌ها برای حل مشکل مردم دستور لازم را داد  و از آمادگی کامل استان برای مدیریت بحران با توجه به شرایط آب و هوایی خبر داد.

وی افزود: ۴۹۰ تیم عملیاتی با حضور هزار و ۵۰۰ نیروی جهادی آماده باش هستند و مردم می‌توانند مشکلات مربوط به آبگرفتگی معابر و منازل خود را با شماره تلفن ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن