Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@01:19:31 GMT

علی قربانی بازهم نتوانست گل بزند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۲۸۴۲

علی قربانی بازهم نتوانست گل بزند

علی قربانی در ساده‌ترین بازی فصل استقلال هم نتوانست از فرصت‌ها استفاده کند و نامش را به عنوان گلزن بازی با نفت ثبت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی قربانی در ساده‌ترین بازی فصل استقلال هم نتوانست از فرصت‌ها استفاده کند و نامش را به عنوان گلزن بازی با نفت ثبت کند. مهاجم ناکام این فصل آبی‌ها دقیقه ۷۳ وارد زمین شد اما یکی بعد از دیگری بهترین فرصت‌ها را از دست داد و کمترین استفاده را هم از دفاع آشفته نفت نبرد تا نشان بدهد افت او به این راحتی‎‌ها هم قابل حل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی قربانی در بین مهاجمان استقلال بیشترین حضور در زمین را در این فصل داشته اما به جز یک گل برابر نساجی مازندران در جام حذفی موفقیت دیگری نصیب‌اش نشده. او که قدرت سرزنی فوق‌العاده‌اش نامش را سر زبان‌ها انداخته امروز دو فرصت ایده‌آل را با ضربه سرهای نامناسب از دست داد. یک بار در شش قدم توپ را به زمین کوبید و ضربه‌اش به اوت رفت. در لحظات پایانی هم روی ریباند پنالتی ابراهیمی توپ را با ضربه سر به دروازبان نفت کوبید. ناکامی‌ها باعث شده تا قربانی زانو بزند و به هفته‌ها و موقعیت‌های از دست رفته بیندیشد. آیا او همچنان برای نشان دادن توانایی‌هایش فرصت خواهد داشت؟ شفر که حضور یک مهاجم جاماییکایی را تایید کرده است. پس قربانی فرصت چندانی ندارد، وگرنه قربانی فرصت سوزی‌های خود خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز انریکه پس از بازی امشب مقابل بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل رسانه‌ها ظاهر شد. این مربی اسپانیایی بازی تیمش را در استادیوم المپیک مونتجوئیک بررسی کرد.

نتیجه بازی؟
ما عالی شروع کردیم. در دقیقه ۱۲ لامین یامال یک حرکت دیدنی انجام داد و بارسا اولین گل را به ثمر رساند. سپس آرائوخو اخراج شد. ما یک بازی کامل از دفاع تا حمله انجام دادیم. بازیکنان ما و من به این پیروزی افتخار می‌کنیم.

اخراج آرائوخو؟
من معمولا قضاوت نمی‌کنم. من صحنه را ندیده‌ام. سعی می‌کنم هیچ اعتراضی نداشته باشم و درباره دیگر تصمیمات هم صحبت نکنم. امروز تیم ما از نظر بلوغ یک گام به جلو برداشته است. ما مقابل دورتموند بازی خواهیم‌ کرد که قبلاً در مرحله گروهی با آنها روبرو شده‌ایم.

رویارویی با دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی؟
مطمئناً بازی نیمه‌نهایی ما با دورتموند دیوانه‌کننده خواهد بود. دورتموند بسیار خوب بازی می‌کند. آنها با توپ و بدون توپ کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند.

امباپه می‌ماند؟
بیایید امیدوار باشیم آقای کیلیان امباپه خودش در این مورد صحبت کند. پس از آن، ما نظرمان را می‌گوییم. من یک شاهد خاموش و ساکت هستم.

دیگر خبرها

  • همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • گل تازه طارمی و یک قربانی تازه!
  • آیا بازیکنی که روی او خطا شده باید ضربه پنالتی را بزند؟
  • شمس الواعظین: ایران در زمین نتانیاهو بازی نکند
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • «وعده صادق» ضربه شصت ایران به دنیا بود؛ شورای امنیت نتوانست قطع نامه علیه ما تصویب کند