Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا با سه برد در دور رفت و با خیالی تقریبا آسوده به آتن آمده بود تا یک سه امتیاز دیگر را به اندوخته هایش اضافه کند. در سوی دیگر میزبان در ورزشگاه خانگی خود و با حمایت هواداران پرشورش امیدوار به خلق شگفتی بود.بازی متعادل شروع شد ولی خیلی زود المپیاکوس با چند ضربه کرنر نشان داد که انگیزه بالایی مقابل بلوگرانا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از چند دقیقه ای که بارسا تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار داشت، توانست تسلط بیشتری روی بازی پیدا کند و دقیقه 6 نیز به یک گل دست یافت اما داور به درستی گل دنیس سوارز به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

بارسا تیم برتر میدان بود و دقیقه 23 می توانست توسط لوئیس سوارز به گل برسد اما ضربه او از زاویه بسته به کنار دروازه برخورد کرد. ضربه آزاد عالی مسی که با واکنش فوق العاده گلر المپیاکوس همراه شد و به کرنر رفت، دیگر موقعیت خوب بارسا برای پیش افتادن از میزبان بود اما نیمه اول در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بارسا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و المپیاکوس خیلی زود به لاک دفاعی رفت. بازیکنان بارسا هر زمان که صاحب توپ می شدند صدای سوت های ممتد هواداران المپیاکوس شنیده می شد.

دقیقه 61 تراشتگن ضربه مهاجم المیپا را به زیبایی راهی کرنر کرد تا بارسا بر خلاف روند بازی غافلگیر نشود. 

سه دقیقه بعد مسی به شکلی عجیب موقعیتی عالی برای گلزنی را از دست داد. حرکت از خود او شروع شد و پاس خوبش، سوارز را در موقعیت گلزنی قرار دارد. سوارز حتی می توانست به دنیس پاس بدهد که در فضای خالی و به دور از مدافعان قرار داشت اما ترجیح داد به مسی پاس بدهد و ضربه فوق ستاره آرژانتینی به شکلی عجیب راهی اوت شد.

کمی بعد سرجی روبرتو مصدوم شد و والورده مجبور شد او را از زمین خارج کند.بارسا تیم برتر میدان بود ولی میزبان با بازی دفاعی و بسته خود سعی در حفظ نتیجه داشت. ضربه لوئیس سوارز دقیقه 80 به تیر دروازه برخورد کرد تا بلوگرانا همچنان در این بازی ناکام در گلزنی باشد.

دقیقه 88 مسی روی یک ضربه کاشته بار دیگر شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی گلر المپیا توپ را برگشت داد. چند دقیقه بعد بازهم هنرنمایی گلر المپیاکوس مانع گلزنی مسی شد.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و بارسا با 10 امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد.

شکست سنگین چلسی در خانه رم

شاگردان آنتونیو کونته که در دیدار رفت هم مقابل جالوروسی به دردسر افتاده بودند، در دیدار امشب هم حرف چندانی برای گفتن نداشتند و با سه گل مغلوب حریف شدند.

رم بازی طوفانی آغاز کرد و تنها 38 ثانیه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک ارسال از سمت چپ بود که توپ با دخالت ادین ژکو، پشت محوطه جریمه به استفن الشعراوی رسید و او هم با یک شوت سر ضرب و تماشایی کار را تمام کرد.

چلسی خیلی زود به این گل واکنش نشان می توانست در دقیقه 4 کار را به تساوی بکشد اما ادن هازارد که با پاس سسک فابرگاس صاحب موقعیت شده بود، نتوانست دروازه رم را باز کند.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 20، هازارد بعد از پشت سر گذاشتن چند مدافع رم، بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی شد اما باز هم ضربه او را آلیسون مهار کرد.

حملات چلسی ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما ضربات هازارد و آلوارو موراتا، راهی به چهارچوب دروازه رم پیدا نکرد.

در مقابل این تیم میزبان بود که بعد از از دست دادن یک موقعیت در دقیقه 35، یک دقیقه بعد به گل دوم رسید. روی ارسال ناینگولان به درون محوطه جریمه چلسی بود که رودیگر دچار اشتباه شد و الشعراوی فرصت طلبانه توپ را وارد دروازه کرد.

تیم میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشت، در دقایق پایانی تلاش زیادی کرد تا حداقل یکی از گل های خورده را در همین نیمه اول جبران کند و حتی در آخرین ثانیه ها، مارکوس آلونسو چیزی نمانده بود که اختلاف را به حداقل برساند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و رم با برتری 2-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و این رم بود که در دقیقه 54 می توانست به گل سوم برسد اما ادین ژکو که روی پاس الشعراوی صاحب موقعیت شده بود، نتوانست از ین فرصت استفاده کند.

پس از آن نوبت آبی های لندن بود که توپ و میدان را در اختیار بگیرند و در دقیقه 57 موراتا می توانست اختلاف را به یک گل کاهش بدهد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در حالی که بازیکنان چلسی سخت به دنبال جبران گل های خورده بودند، این رم بود که در دقیقه 63 به گل سوم رسید. اشتباه سسک فابرگاس در میانه زمین، یک ضدحمله سریع را برای رم رقم زد و این دیگو پروتی بود که با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، کورتوا را مغلوب کرد.

چند دقیقه بعد پروتی می توانست گل چهارم را هم به نام خود ثبت کند اما ضربه او از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت. در دقایق پایانی بازیکنان چلسی تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند اما تلاش آنها ثمری نداشت و بازی با برتری 3-0 رم به پایان رسید.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب ال‌کلاسیکو را به رئال باخت تا از قهرمانی لالیگا قطع امید کند. در صورت پیروزی، فاصله به پنج امتیاز کاهش پیدا می‌کرد و در 6 هفته باقی‌مانده هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد ولی جبران فاصله یازده امتیازی بسیار بعید است.

بارسا حالا باید مراقب باشد جایگاه دومی را از دست ندهد چرا که دوم شدن در لالیگا یعنی قطعی کردن حضور در سوپرجام اسپانیا که سود مالی خوبی برای این تیم دارد.

بزرگترین تهدید کننده بارسلونا دیگر تیم کاتالان یعنی خیروناست که در عین شگفتی تنها دو امتیاز با بارسا فاصله دارد (70 بارسا، خیرونا 68). خیرونا تا اینجا سهمیه اروپایی خود را قطعی کرده (لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا) و در تلاش است حضورش در لیگ قهرمانان را مسجل کند.

برای بارسا و خیرونا 6 بازی دیگر باقی‌مانده که هر کدام مثل یک فینال هستند.

بارسا دوشنبه بعد میزبان والنسیاست و سپس باید به زمین خیرونا برود که یک بازی بسیار کلیدی خواهد بود. بارسا در ادامه باید در مونتجوئیک برابر سوسیداد قرار بگیرد و بعد به زمین آلمریا برود. بازی برابر رایو و سویا نیز آخرین مصاف‌های بارسا در فصل جاری هستند.

لاس پالماس (بیرون خانه)، بارسا (خانه)، آلاوس (بیرون خانه)، ویارئال (خانه)، والنسیا (بیرون خانه) و گرانادا (خانه) نیز حریفان بعدی خیرونا هستند و باید دید کدام تیم رتبه دوم را کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها
  • جهانبخش و دوستان قهرمان جام حذفی شدند