Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبير کل شوراي همکاري خليج فارس، سياست‌هاي رسانه‌اي قطر عليه کشورهاي عضو اين شورا را محکوم کرد.
به گزارش سرويس بين‌الملل جام نيـوز، عبداللطيف الزياني، روز سه‌شنبه گفت که تهاجم رسانه‌اي قطر عليه اين شورا ظالمانه بوده و اين کشور همه قوانين و ارزش‌هاي رسانه‌اي را زير پا گذاشته است.
وي همچنين گفت که دوحه از گفتمان رسانه‌اي بي‌سابقه‌اي عليه اعضاي شوراي همکاري خليج فارس استفاده مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الزياني با بيان اينکه شوراي همکاري خليج فارس اين حملات قطر را محکوم مي‌کند، اظهار داشت که رسانه‌هاي قطر اقدام به اهانت به اين شورا مي‌کنند.
تميم بن حمد، امير قطر اين هفته در گفت‌وگو با شبکه «سي‌بي‌اس» ضمن هشدار درباره اقدام نظامي عليه کشورش اظهار داشت که دوحه تنها از طريق ايران توانست نيازهاي خود به دارو و غذا را تأمين کند.
خالد بن احمد بن آل‌خليفه، وزير خارجه بحرين در واکنش به اظهارات امير قطر، خواستار تعويق عضويت قطر در شوراي همکاري خليج فارس شد.
چهار کشور عربستان، امارات، بحرين و مصر طي ماه‌هاي گذشته قطر را به حمايت مالي از گروه‌هاي تروريستي متهم کرده و ضمن قطع روابط ديپلماتيک با دوحه، تحريم و محاصره اقتصادي‌اي عليه اين کشور اعمال کرده‌اند.
دوحه اما اين اتهام‌ها را رد کرده و بارها تأکيد کرده است که ادعاي حمايت از تروريسم بهانه‌اي براي ضربه زدن به استقلال و حاکميت ملي قطر است.
بحران قطر به رغم تلاش‌هاي کويت و عمان جهت ميانجيگري و درخواست‌هاي آمريکا براي فيصله دادن به آن، همچنان بر روابط کشورهاي عربي حوزه خليج فارس سايه افکنده‌ است.
العالم
106

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پسوند باشگاه استقلال را تغییر دادند؟

عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • چرا پسوند باشگاه استقلال را تغییر دادند؟
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد