Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:20:31 GMT

پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در چذابه + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۴۸۲۵

پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در چذابه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛  شهروندخبرنگار ما فیلمی از موکب شهدای اندیمشک در مرز چذابه که برای استقبال و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی برپا شده را ارسال کرده است.

منبع: شهروندخبرنگار - خوزستان (چذابه)

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/ حال و هوای اربعین حسینی در چذابه + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد پایگاه‌های راهنمای زائر در ورودی مشهد/ طرح قرار زیارت با محوریت مساجد

ایسنا/خراسان رضوی معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی زائرین امر راهنمایی و اطلاع‌رسانی است، بنابراین از ورودی شهر ایستگاه‌ها و پایگاه‌های راهنمای زائر را تدارک دیده‌ایم تا خدمت‌رسانی مناسبی برای زائران صورت گیرد.

سیدجلیل بامشکی امروز ۲۷ اسفندماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اولویت فعالیت‌های ما در نوروز و ماه مبارک رمضان میزبانی از زائرین حضرت رضا(ع) است. همانطور که می‌دانید پس از ۳۰ سال نوروز با ماه مبارک رمضان همزمان شده است، بنابراین از آنجایی که در مناسبت‌های مختلف حجم زیاد زائر را در مشهد مشاهده کرده‌ایم، برنامه‌ریزی مختلفی برای این همزمانی از ماه‌های گذشته صورت گرفته است.

بامشکی بیان کرد: شهرداری مشهد آمادگی کامل برای میزبانی مطلوب و شایسته از زائرین امام رضا(ع) را در تمامی حوزه‌های نظافت، حمل ونقل، اسکان و ... را دارا است، اما لازم به ذکر است که در معاونت فرهنگی شهرداری میزبانی شایسته را در ترجمه خدمات فرهنگی و استقبال از زائران تعبیر می‌کنیم؛ به همین منظور ۴ ایستگاه استقبال از زائر در ورودی‌های شهر از ۲۵ اسفندماه فعال شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه اسکان علی‌رغم اینکه شهرداری متولی نیست، اما در کمیته اسکان خدمات سفر شهرستان و استان به عنوان یکی از نهادهای این حوزه آمادگی داریم که درصورت پر شدن مراکز رسمی، در مراکز پیش‌بینی شده میزبان زائرین عزیز باشیم.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: علاوه بر این تمهیدات برای مجاوران و زائران برنامه‌های فرهنگی متنوعی تعبیر شده است که یکی از آن‌ها طرح قرار زیارت است که با محوریت مساجد درحال انجام است. این طرح در طول روز و در زمان افطار تا سحر انجام می‌شود که زمان افطار تا سحر مخصوص نوجوانان و جوانان دهه هشتادی است.

بامشکی ادامه داد: از اولین شب ماه مبارک تا شب گذشته ۵۷ قرار زیارت در حرم مطهر رضوی صورت گرفته است که طی آن ۲۲۸۰ نوجوان دهه هشتادی در این طرح شرکت کرده و استقبال مطلوبی را از این طرح داشته‌اند.

وی اظهار کرد: از جمله اقدامات دیگری که برای زائرین انجام شده مبحث راهنمای زائر است که یکی از دغدغه‌های اصلی زائرین همین امر راهنمایی و اطلاع‌رسانی است. بنابراین از ورودی شهر ایستگاه‌ها و پایگاه‌های راهنمای زائر را تدارک دیده‌ایم تا خدمت‌رسانی مناسبی برای زائران صورت گیرد.

بامشکی ادامه داد: همچنین نمایشگاه مفهومی زیارت در پارک وحدت در ایام نوروز و استقبال از بهار از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ بعدازظهر فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس
  • نشست «اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» برگزار می شود
  • کمبود دارو برای مصرف روزانه در خراسان رضوی نداریم
  • ظرفیت کاروان‌های حج تمتع 1403 خراسان جنوبی تکمیل شد
  • ایجاد ظرفیت اسکان روزانه برای ۶۰ هزار زائر نوروزی در قم
  • آخرین وضعیت چهارخطه شدن محور اهواز چذابه
  • تونل شماره یک اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید
  • ایجاد پایگاه‌های راهنمای زائر در ورودی مشهد/ طرح قرار زیارت با محوریت مساجد
  • پیش‌بینی ۹۷۰ مدرسه فارس برای اسکان مسافران نوروزی
  • ۲۰ برنامه قرآنی و مناجات خوانی هر روز در حرم رضوی برگزار می شود