Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 19 از ساماندهی بازار دست فروشان خیابان خلازیر خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، پیمان قربانی با اشاره به استقرار دست دوم فروشان در محدوده خیابان خلازیر گفت: با توجه به حضور مراجعان به بازار دست دوم فروشان در روزهای پنجشنبه و جمعه، شاهد ترافیک و ازدحام در این خیابان هستیم که ساماندهی این خیابان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ضریب سکونت گاهی در خیابان خلازیر صفر است، تصریح کرد: برای ساماندهی این خیابان مطالعاتی در حال انجام است که پیوست های اجتماعی در آن لحاظ خواهد شد. همچنین بازار روزی نیز در این محدوده برپا می شود که با تغییر مکان این بازار با در نظر گرفتن پیوست ها از ترافیک محدوده کاسته خواهد شد.
شهردار منطقه 19 با اشاره به نگاه مدیریتی شهردار تهران خاطر نشان کرد: موضوع دستفروشان باید به صورت جامع دیده شود و با نگاهی درست و مدبرانه نسبت به ساماندهی دستفروشان تلاش کنیم.
وی یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه 19 برای ساماندهی دستفروشان برپایی روز بازارها عنوان کرد و یادآور شد: با همکاری پلیس هر روز در یکی از محلات منطقه روز بازارهایی برپا می شود تا ضمن ساماندهی نسبی دست فروشان دسترسی شهروندان نیز برای تهیه مایحتاج تسهیل شود.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری محله سیچان در فهرست پروژه‌های محله‌محور این منطقه قرار دارد، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این محله حدود ۴۴ میلیارد تومان است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پروژه‌های محله‌محور برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان در یک محله شهری با کمک مردم تعریف می‌شود و بر طیف وسیعی از مسائل از جمله خدمات، امنیت عمومی، توسعه اقتصادی یا کیفیت محیطی، تمرکز می‌کند، اظهار کرد: این پروژه‌ها ابزاری ارزشمند برای بهبود کیفیت زندگی در محله‌های شهری است.

وی تقویت روابط اجتماعی و احساس تعلق به مکان، تقویت پیوندهای اجتماعی، همکاری اهالی برای رسیدن به اهداف مشترک و بهره‌وری بیشتر منابع و امکانات محدود محله که منجر به برنامه‌ریزی دقیق می‌شود را از جمله مزایای این پروژه‌ها دانست و افزود: در سال ۱۴۰۲ پروژه‌های بازگشایی گلوگاه‌های محله وحید، ارتقای بصری مادی فرح‌انگیز، ساماندهی و زیباسازی نهر عبدالله‌خان، ساماندهی فضای سبز و مبلمان شهری، در محله وحید پیش‌بینی شد که در زمان‌بندی مشخص توانستیم اجرا کنیم و با توجه به بودجه پیش‌بینی شده، اجرایی و موجب رضایتمندی مردم شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری محله سیچان در فهرست پروژه‌های محله‌محور این منطقه قرار دارد، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این محله حدود ۴۴ میلیارد تومان است.

حسین کارگر گفت: در طبقه‌بندی و تطبیق مشکلات و خواسته‌های شناسایی شده با پیشنهادات و منابع موجود، همچنین اولویت‌بندی آن‌ها برای رفع مشکلات شناسایی شده وپروژه‌های تملک و بازگشایی گلوگاه‌های محله سیچان، ساماندهی مادی‌های سیچان و پاچنار، آرام سازی و ایمن سازی ترافیکی در سطح محله سیچان، ساماندهی و زیباسازی تکیه سیچان و دیوارنگاره و هنر شهری در سطح محله سیچان، ساماندهی و زیبا سازی نهر عبداله خان، روکش و ترمیم آسفالت معابر در سطح محله سیچان در برنامه بودجه منطقه قرار گرفت.

کد خبر 746249

دیگر خبرها

  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار جنوبی