Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:44:49 GMT

از فهرست 26 نفره تیم ملی 10 نفر به اروپا می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۵۵۰۷

از فهرست 26 نفره تیم ملی 10 نفر به اروپا می‌روند

سرمربی تیم ملی در حالی با دعوت از 26 بازیکن اردوی آماده سازی خود در تهران را آغاز کرد که بیشتر نفرات دعوت شده شانسی برای سفر به اروپا ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش دیروز در بحبوحه برگزاری بازی های هفته یازدهم لیگ برتر فهرستی 26 نفره برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی را در اختیار رسانه ها قرار داد که در این فهرست به غیر از اشکان دژاگه، کاپیتان بدون تیم و حاضر در تهران خبری از سایر لژیونرهای شاغل در اروپا نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایران که خود را برای سفر به اتریش و هلند برای برگزاری دو دیدار دوستانه با پاناما و ونزوئلا در فیفادی های نوامبر آماده می کند، از امروز در حالی با 26 بازیکن دعوت شده از لیگ برتر، تمرینات را آغاز خواهد کرد که خبر می رسد کی روش تصمیم دارد برای اردوی نهایی و سفر به اروپا هر 14 بازیکن شاغل در لیگ های اروپایی را در فهرست نهایی خود قرار دهد.


با این حساب می توان این گونه برداشت کرد که از بین بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از لیگ برتر تنها 8 تا 10 نفر این شانس را دارند که در فهرست نهایی کی روش برای سفر به اروپا و حضور در دو بازی دوستانه ماه نوامبر ایران قرار بگیرند. نفراتی که باید منتظر ماند و دید تا یک هفته آینده چگونه رضایت سرمربی پرتغالی را برای ماندن در فهرست نهایی جلب خواهند کرد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است

اسطوره بایرن مونیخ معتقد است رئال مادرید با خوش‌شانسی منچسترسیتی را شکست داد.

طرفداری | لوتار ماتئوس شانس بایرن مونیخ را برای صعود به نیمه‌‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیش‌تر می‌داند.

به گزارش مارکا، تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید فردا شب در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. دو باشگاه بزرگ و دو رقیب سنتی در اروپا، پس از 6 سال بار دیگر یکدیگر را ملاقات می‌کنند و آلیانتس آرنا میزبان نبرد اول خواهد بود.

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ و فوتبال آلمان معتقد است رئال مادرید با خوش‌شانسی منچسترسیتی را حذف کرد و احتمال صعود بایرن به نیمه‌نهایی بیش‌تر است. ماتئوس در این خصوص گفت:

در مقابل رئال مادرید، بایرن کمی شانس بیشتری دارد. دلیلش؟ رئال مقابل منچسترسیتی خوش شانس بود که صعود کرد. شنیده‌ام که روحیه در رختکن بایرن بهتر از گذشته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم