Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@23:04:51 GMT

بررسی و خرید محصولات الجی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۵۷۰۲

به گزارش پارس نیوز،

تا چند سال پیش، بعضی از لوازم خانگی مانند مایکروفر جز لوازم لوکس به حساب می آمد و هرکسی که به نوعی قصد خودنمایی و فخر فروشی داشت، یکی از این دستگاه ها را در آشپزخانه خود قرار می داد، بدون اینکه حتی یکبار از آن استفاده کند. در واقع می توان گفت خیلی ها استفاده از آن ها را بلد نبودند یا براساس پژوهش هایی که انجام شد که بیان میکرد گرم کردن غذا توسط مایکروفر سرطان زاست، می ترسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروزه، این پژوهش برای همه نوع دستگاه ها صدق نمی کند، البته هر چند که باید در استفاده از آن ها، زیاده روی نکرد. یکی از مایکروفرهایی که امروزه طرفداران زیادی دارد، برند ال جی است.

ال جی که پیشتاز لوازم خانگی در جهان است، توانسته است تمامی وسائل خانگی را با بهترین کیفیت و گارانتی تحت پوشش خود قرار دهد که یکی از آن ها مایکروفر است. نگرانی اصلی خریداران، قیمت مایکروفر ال جی است. ما در گروه اسک سعی کرده ایم که علاوه بر عرضه و معرفی بهترین نوع و مدل مایکروفر ال جی، یک طیفی از قیمت هایی را که توسط فروشندگان مختلف ارائه می شود را بیان کنیم.

شما عزیزان می توانید در صفحه مربوط به مایکروفر ال جی، انواع بر مشاهده تمامی مدل ها، فروشگاه هایی که اقدام به فروش این نوع محصول می کنند را پیدا کرده و قیمت های آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

اصالت کالا

ما در گروه اسک تلاش کرده ایم که فروشگاه هایی را به شما معرفی کنیم که نمایندگی اصلی باشند تا خیال شما از خرید محصول کاملا مطمئن باشد، از این رو بر اصالت کالاهایی که عرضه می شود، تاکید می کنیم. همچنین مشخصات اصلی و فنی آن ها را در کنار هر نوع مدل قرار داده ایم تا بتوانید براساس نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

لیست فروشندگان

شما می توانید لیست فروشندگانی که اقدام به عرضه محصولات مایکروفر ال جی می کنند را مشاهده کنید و لیست قیمت مایکروفر ال جی را مشاهده کنید و بعد بررسی نمایید.

تمامی مدل ها

ما سعی کرده ایم که در گروه اسک تمامی مدل های مایکروفر ال جی را که از تکنولوژی های به روز استفاده می کنند را تحت پوشش قرار دهیم. همچنین فروشگاه هایی که اقدام به عرضه آن ها می کنند را معرفی نماییم.

طیف قیمت ها

یکی از ویژگی هایی که در این صفحه قرار داده ایم این است که شما خریداران می توانید قیمت مایکروفر ال جی را از کمترین به بیشترین و بالعکس مشاهده کنید.  همچنین ما سعی کرده ایم که تمامی قیمت های این نوع محصول را کاملا به روز قرار دهیم تا شما با خیال راحت بتوانید خرید خود را انجام دهید.

نکته خیلی مهم این است که حتما لیست مشخصات کالاها را با مشخصاتی که فروشندگان ارائه می دهند بررسی کنید. مایکروفر یکی از دستگاه های حساس و مهم است و باید به درستی از آن ها استفاده کنید، برای همین سعی کنید که حتما دفترچه راهنما را قبل از استفاده با دقت مطالعه کنید.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با رسید جعلی

سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی تماس شهروندی با پلیس ۱۱۰ وی اظهار داشت که در مجتمع تجاری مگامال فردی با نمایش رسید جعلی قصد خرید از مغازه وی را دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به آمادگی و هوشیاری بالای ماموران اشاره کرد: بلافاصله تیم عملیات کلانتری ۱۳۵ آزادی به محل اعزام شده و با بررسی دوربین‌های مداربسته پاساژ و مغازه‌ها با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهم را شناسایی و پس از مدت کوتاهی متهم را در داخل یکی از مغازه‌های مرکز خرید در حالی که قصد خرید به صورت کارت به کارت با ارائه رسید جعلی را داشت دستگیر و به کلانتری منتقل شد 

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: پس از بررسی‌های اولیه متهم به جرم خود مبنی بر خرید از فروشگاه‌ها با رسید جعلی اعتراف و اظهار داشت که با این شیوه از تعدادی فروشگاه در سطح تهران کلاهبرداری انجام داده است.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۲۲ دستگاه تلفن همراه از نوع آیفون، یک دستگاه کنسول بازی سونی، سه قطعه فرش دست بافت، یک دستگاه تبلت، یک دستگاه موتور سیکلت، مقداری لوازم جانبی موبایل و ۲۶ عدد سیگار الکترونیک که هر یک ارزش حدودی ۵۰ میلیون ریال را دارند که همگی این اموال را با رسید جعلی خریداری نموده بود کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری خاطرنشان کرد: در این خصوص ۱۰ نفر از مالباختگان که فریب خورده و با رسید جعلی به متهم کالا فروخته بودند شناسایی شدند و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: هنگام فروش کالا به افراد حتماً از دستگاه‌های معتبر کارتخوان استفاده کنید و در هنگامی که مشتری قصد پرداخت با پول نقد یا به صورت کارت به کارت را دارد حتماً از تقلبی نبودن اسکناس یا رسید کارت به کارت با بررسی کردن موجودی و گردش حساب بانکی مطمئن شوید.

منبع: پلیس

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران