Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از برد مقابل نفت تهران گفت: قبل از صحبت درباره بازی به همه خسته نباشید می‌گویم. خیلی جالب است که اینقدر رسانه‌ها برنامه‌های تلویزیونی و ... برنامه می‌گذارند. خوشحال شدم در برنامه 90 خیلی‌ها رای دادند که می‌توانم شرایط استقلال را بهتر کنم. آنهایی که خلاف آن رای دادند هوادار قرمز بودند، البته شوخی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه شاید برخی بازیکنان را نخواهم که به تمرین بیایند اما علاوه بر مربیان همه بازیکنان با هم هستند تلاش می‌کنیم بازیکنان از نظر روحی بهتر شوند چون ناراحت بودند. امروز توپ را خوب به بازی درآوردیم و داور به نفع ما پنالتی گرفت. از این اتفاق همه نیمکت نشینان خوشحال بودند و بیرون پریدند.

 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: از عملکرد تیم خوشحالم. نیمه اول خوب بازی کردیم البته گاهی پاس‌های آخر خیلی خوب نبود. با بازیکنانم صحبت کردم که تمرکز بیشتری روی پاس آخر داشته باشند. آنها باید گرسنه گلزنی باشند هر سه بازیکن یعنی اسماعیلی، جابر و جباروف چند موقعیت داشتند. اگر سانترها بلند باشد شانس زیادی برای گلزنی نیست. به همین دلیل بازی باید روی زمین باشد. گل اولی که به ثمر رسید از روی خوش‌شانسی ما بود.این بازیکن می‌توانست بیشتر هم گل بزند و موقعیت‌های گلزنی دیگری هم داشتیم، همه بازیکنان ما خوب بودند، باقری و جابر هم خیلی خوب بودند بعد از بازی با پرسپولیس می‌گفتند باقری شرایط خوبی نداشته اما مهم است که مربی به بازیکن شانس دوباره بدهد. اگر بازیکن با یک بازی دیگر بازی نکند اعتمادبه نفسش را از دست می‌دهد. بازیکن باید شانس دوباره بازی داشته باشد تا بهتر شود کاپیتان تیم ما امید ابراهیمی خیلی خوب بازی کرد و پنالتی هم که زد گل بود. اما داور آن را قبول نکند. توپ‌هایی که به زیر طاق دروازه می‌خورد و برمی‌گردد معمولا گل شده است اما داور این را قبول نداشت مشکلی هم نیست ما باید با قلبمان فوتبال بازی کنیم، با لبخند فوتبال بازی کنیم.

 

سرمربی استقلال تصریح کرد: آنچه مهم است اینکه موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم می‌دانستیم شماره 10 و 11 حریف هم روی پاس‌های بلند خیلی خوب کار می‌کنند بعد از اینکه 2 بر صفر از حریف پیش افتادیم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم این مساله چیزی نیست که من بخواهم باید با حوصله بازی کنیم و مهاجمانمان را باز هم در موقعیت گلزنی قرار دهیم تا گل‌های بیشتری دهیم. فشار زیادی روی بازیکنان ما بود باید پیروز می‌شدیم. من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم تا دوباره بالا بیاید. یک قدم بلند امروز برداشتیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

 

شفر با اشاره به بازی‌های تیم نفت گفت: من سه بازی این تیم را در تلویزیون دیده بودم بازی این تیم مقابل پرسپولیس هم دیدم خیلی خوب بازی کردند. امروز 80 تا 90 درصد بازی را در اختیار و کنترل داشتیم.

 

سرمربی استقلال درمورد روزبه چشمی گفت: روزبه یکی از بهترین مدافعان ا یران است این را قبلا هم گفته‌ام.اگر روزبه کمی جلو بیاید عملکرد دفاع پایین‌تر می‌رود همه اشتباه می‌کنند اما چند اشتباه کوچک ممکن است به گل ختم شود. نمی‌خواهم بشنوم او هافبک بهتری است به نظرم در دفاع بهتر کار می‌کند.

 

سرمربی استقلال در مورد لیست تیم ملی خاطرنشان کرد: خوشحالم 7 بازیکن از استقلال در تیم ملی هستند، مربی تیم ملی همیشه بهترین بازیکنان را انتخاب می‌کند چون می‌خواهد در جام جهانی موفق باشد. در دو سه هفته اخیر بازیکنان استقلال خوب عمل کردند. آنچه برای مربی ملی مهم است مربیان باشگاهی هستند. چون آنها بازیکن می‌سازند و در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند امیدوارم من هم بتوانم به سرمربی تیم ملی کمک کنم.

 

شفر همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شما تصمیم گرفته‌اید نیم فصل چه بازیکنانی اضافه کنید و  اینکه ممکن است برزای و محسن کریمی اضافه شوند گفت: 2 هفته لیگ تعطیل است. قبلا هم در کنفرانس از جذب مربی جامائیکایی شنیدم باید بگویم قبل از اینکه بحثی مطرح شود اول باید در باشگاه صحبت کنیم و بعد به شما بگوییم که چه کسانی را می‌خواهیم، طبیعی است این صحبت‌ها در رسانه‌ها مطرح شود. مشکلی نیست.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید گرانترین بازیکنان استقلال نیمکت نشین هستند آیا نحوه جذب بازیکنان اشتباه است یا آنها در شرایط روحی خوبی نیستند تصریح کرد: شاید منظور شما بیت سعید باشد، نمی‌دانم، برای من مهم نیست بازیکنی گران است یا ارزان همه یکسان هستند و همه را دوست دارم. هر بازیکن تعویضی که داخل می‌رود برای من مثل امید ابراهیمی است. من بازیکنی را به زمین می‌فرستم که شرایط جسمانی و کلی خوبی داشته باشد و خوب تمرین کند. از بعضی بازیکنان پرسیدم آیا شما آرام هستید که گفتند اعتماد به نفس ندارند. اعتماد به نفس در تمرین به دست می آید. آنها باید یاد بگیرند یک ضرب دو ضرب بازی کنند. ما هیچ آوانسی امروز به حریف ندادیم بازیکنان ما خیلی خوب بودند و دیدید سه بازیکنی که جلو بودند چقدر خوب یک ضرب دو ضرب می‌زدند. در حمله، دفاع و هافبک خوب بودیم. امروز شانس‌های خوب زیادی داشتیم. حسن هم امروز خوب بود نه فقط این بازیکنان بلکه همه برای اینده شانس دارند. بازیکن شماره ۱۰ ما مصدوم بود اما امروز برگشت و کارش را خیلی خوب انجام داد. 

 

شفر درمورد بازگشت جباروف به ترکیب اصلی گفت: او بازیکن حرفه‌ای و خوبی است اما روی توپ‌های بلند کارایی ندارد. بنابراین باید روی پاس‌های کوتاه کار کند و در حمله هم به جابر اضافه می‌شد. او بازیکن قدرتمندی است امروز خسرو حیدری کاپیتان تیم ما هم بیرون بود اما من دیدم که به بازیکنان می‌گفت چه کنند این همان روحیه تیمی است که من می‌خواهم. من به حیدری گفتم می‌خواهیم 4-3-3 بازی ‌کنیم. او امروز مانند روزی که در زمین بود حرص و جوش می‌خورد و با بازیکنان صحبت می‌کرد من به شما گفته بودم که پشت سرم هم چشم دارم.

 

سرمربی استقلال درمورد دعوت تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به تیم ملی گفت: این اتفاق خوبی است اینکه مربی تیم ملی بازیکنان ما را دیده است شاید دو بازیکن دیگر هم از استقلال می‌توانست به تیم ملی دعوت شود. البته گاهی اوقات بعد از آنکه بازیکنان از تیم ملی برمی‌گردند احساس غرور می‌کننند و شرایط جدیدی پیدا می‌کنند اما این اتفاق برای تیم ما رخ نمی‌دهد.

 

شفر درمورد اینکه مک درمورت پستی علیه مهدی رحمتی در فضای مجازی گذاشته گفت: من سرمربی تیم هستم و نمی‌خواهم درمورد این مسائل حرف بزنم و برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

 

وی در مورد اینکه تکل‌های روزبه چشمی بی‌احتیاطی است گفت: نه بی‌احتیاطی نیست همه بازیکنان می‌گویند باید پیروز شویم و وقتی که پیروز می‌شویم بازیکنان خوب و راحت هستند و با اعتماد به نفس سر تمرین برمی‌گردند و مرحله به مرحله بهتر می‌شویم.

 

شفر درمورد اینکه چگونه توانست بعد از دربی تیم را به شرایط خوب برگرداند گفت: به بازیکن‌ها گفتم ایران یک کشور سطح بالایی است اما تا نبازیم نمی‌توانیم برنده شویم ما در تمرین هم مثل امروز در زمین مسابقه کار کردیم و در تمرین هم لبخند زدیم. به بازیکنانم افتخار می کنم کاپیتان تیم ما هم گفت باید پیروز شویم. در دربی هم اگر داور به اشتباه به بازیکن پرسپولیس کارت زرد نمی‌داد پرسپولیس ده نفره می‌شد و بازی مقابل تیم ده نفره راحت است و شاید می‌توانستیم برنده آن بازی شویم اما مساله‌ای نیست.

 

فارس

451

 

 

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه یک عشق در تمرین استقلال

تمرین روز سه شنبه استقلال یک میهمان ویژه داشت. جوان معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرآنلاین، محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد. او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد. این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد. به همین بهانه گفت و گوی کوتاهی با محمد جواد داشتیم که در ادامه آن را می‌خوانیم؛

*از تجربه حضور در تمرین استقلال برایمان بگو؟ جو تمرین چطور بود؟

من روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در این روز فراموش نشدنی به کمپ اسطوره ناصر حجازی رفتم و تمرین تیم محبوبم را از نزدیک دیدم. همه چیز عالی بود، برخورد بازیکنان و مربی بامرام تیم آقای جواد نکونام با من بسیار گرم و صمیمی بود و در آخر هدیه زیبایی نیز از ایشان دریافت کردم. از تمام عوامل و کادر فنی استقلال و بازیکنان تیم به خاطر برخوردی که با من داشتند تشکر می کنم.

*اصلا چطور به تمرین تیم دعوت شدی؟ چه کسی با شما هماهنگ کرد؟

پس از مصاحبه‌ای که با تی وی پلاس داشتم و از علاقه‌ام به حضور در تمرین تیم استقلال گفته بودم. عوامل تی وی پلاس و مخصوصا آقای شاهان شکیبا زحمت این کار را کشیدند و هماهنگی لازم را انجام دادند تا من در تمرین تیم محبوبم حضور پیدا کنم و خدارو شکر این اتفاق رخ داد.

*برخورد جواد نکونام با تو چطور بود؟

از برخورد آقای نکونام سرمربی محترم استقلال بسیار لذت بردم. آقای نکونام رفتار بسیار محترمانه ای با من داشت و بابت هدیه‌ای که به من دادند بسیار سپاسگزارم.

*پس حسابی استقلالی هستی؟

بله من از بچگی طرفدار استقلال هستم و تمام بازی های این تیم را دنبال می‌کنم.

*در فوتبال خارج چه تیمی را دنبال می‌کنی؟

در فوتبال خارج من طرفدار سر سخت رئال مادرید هستم.

*پس طرفدار رونالدو هم باید باشی؟

بله قطعا بین مسی و رونالدو، من رونالدو را انتخاب خواهم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود