Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ باقری نسب فرمانده واحد های بسیج دانش اموزی سپاه امام حسن مجتبی(ع)استان البرز در مراسم گردهمایی فرماندهان واحد های بسیج دانش اموزی و یادواره شهید فهمیده با اشاره به وصیت نامه شهید سید هادی نصرالله فرزند حزب الله لبنان اظهار داشت: این شهید بزرگوار از شهید فهمیده الگو گیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
باقری نسب افزود: در سال ۱۹۹۷ در سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده است ، و شهید فهمیده الگوی جهانی بسیاری از جوانان بوده است .

وی بیان داشت: امروز به فضل خداوند باید بتوانیم در بستر بسیج دانش اموزی انرژی موجود را مورد استفاده قرار دهیم.

باقری نسب تصریح کرد : فرماندهان حوزه ها و واحد ها با کمترین امکانات فعالیت میکنند و اگر بتوانیم با تغییر در بعضی از برنامه ها و با توجه بیشتر به بسیج دانش اموزی پیشرفت خوبی را در این بسبج دانش اموزی که ایندگان انقلاب هستند خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانش اموزی در تمامی عرصه ها میتواند فعاایت داشته باشد اظهار داشت :امروز هزار تن کاغذ باطله در مدارس تولید میشود که با همت دانش اموزان این کاغذ های باطله را جمع میشود سرمایه بسیار خوبی برای کشور خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:سیزده ابان امسال با سال های دیگر متفاوت است و یاوه‌ گویی های ترامپ را پاسخ خواهیم داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی

شب دراز به امید صبح بیدارم مگر که بوی تو آرد نسیم اسحارم   عجب که بیخ محبت نمی‌دهد بارم که بر وی این همه باران شوق می‌بارم   از آستانه خدمت نمی‌توانم رفت اگر به منزل قربت نمی‌دهی بارم   به تیغ هجر بکشتی مرا و برگشتی بیا و زنده جاوید کن دگربارم   چه روزها به شب آورده‌ام در این امید که با وجود عزیزت شبی به روز آرم   چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی چه کرده‌ام که به هجران تو سزاوارم   هنوز با همه بدعهدیت دعاگویم هنوز با همه بی مهریت طلبکارم   من از حکایت عشق تو بس کنم هیهات مگر اجل که ببندد زبان گفتارم   هنوز قصه هجران و داستان فراق به سر نرفت و به پایان رسید طومارم   اگر تو عمر در این ماجرا کنی سعدی حدیث عشق به پایان رسد نپندارم   حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست یکی تمام بود مطلع بر اسرارم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵۲ شهید غریب در همدان شناسایی شد
  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی