Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@00:22:12 GMT

جشن رسیدن میوه خوش آب و رنگ انار+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۶۳۱۴

جشن رسیدن میوه خوش آب و رنگ انار+ تصاویر

فصل انار از راه رسیده است و این میوه خوش آب و رنگ در ویترین تره بارها و فروشگاههای میوه چشم رهگذران را به خود خیره می کند. اما جالب است بدانید که در شماری از مناطق ایران که مهد کشت و پرورش این میوه است مراسم ها و آیین های ویژه در پاقدم فصل انار برگزار می شود.

ایران آنلاین /همه ساله در اواسط پاییز باغداران روستای خانقاه پس از چیدن آخرین انارها، مراسم ویژه ای با عنوان جشن انار بر پا می کنند که هدف از برگزاری آن قدردانی از خداوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرایی از میهمانان با غذاهای محلی و خوراکی های سنتی و انار از دیگر برنامه های جنبی مراسم جشن انار و شکرگزاری باغداران شهرستان پاوه در این روز است./ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص بازی مقابل افغانستان در مرحله گروهی جام ملت های آسیا گفت: از ۳۵ روز قبل از آغاز این مسابقات اردوی آماده سازی خود را شروع کردیم که شامل ۳ بازی دوستانه با تیم‌های ملی ویتنام، مراکش و نیوزلند در شهر «هوشی مین» بود.

او ادامه داد: حسین طیبی نتوانست به دلیل مصدومیت به موقع به این بازی‌ها برسد با این حال، با وجود از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان، تیم ایران از آمادگی خوبی برای رسیدن به اهداف خود برخوردار است.

شمسایی در خصوص تیم ملی افغانستان هم گفت: افغانستان یک تیم با استعداد است و مطمئناً می‌تواند در این مسابقات شگفتی ساز شود. آنها بسیار تکنیکی هستند و ما تا جایی که می‌توانستیم آنها را آنالیز کردیم و معتقدیم که مسابقه چالش برانگیزی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  •  عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد / فراجا عذرخواهی کرد + فیلم
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد /فراجا عذرخواهی کرد
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • حادثه عجیب در رژه روز ارتش در مشهد
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • کشاورزان بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری نمایند