Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@17:00:52 GMT

دیدار با خانواده شهیده دانش آموز در دهستان قروچای

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۷۵۰۲

دیدار با خانواده شهیده دانش آموز در دهستان قروچای

مسئولان شهرستان دهگلان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با خانواده دانش آموز شهیده حسین پناهی در دهستان قروچای دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دهگلان شیدا، صبح امروز نماینده ولی فقیه در سپاه دهگلان به همراه جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران، معاون تربیتی آموزش و پرورش دهگلان  و با همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان دهگلان با خانواده دانش آموز شهیده سمیرا حسین پناهی دیدار کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات خانواده این شهیده قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


شهادت شهیده سمیرا حسین پناهی توسط  گروهک ضد انقلاب  

  
شهیده سمیرا حسین پناهی متولد 1372 دانش آموز سال اول دبیرستان  که در 22 آبان سال 86 ساعت 20 شب  در روستای قروچای توسط گروهک ضد انقلاب با اصابت 5 گلوله برجسد مبارکش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 
 در این دیدار حجت الاسلام منتشلو نمایند ولی فقیه درسپاه دهگلان ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی  اظهار داشت: جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته و با طلایه داری در جبهه ها و تقدیم بیش از ۳۶هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا نمودند.


وی افزود: دانش‌آموزان انقلابی در طول دوران انقلاب اسلامی حماسه‌های بزرگی را خلق کردند که نمونه بارز آن دانش‌آموز بسیجی 13 ساله انقلاب «شهید حسین فهمیده» بود که الگوی همه دانش‌آموزان کشور است.

 

 حجت الاسلام منتشلو گفت: حضور حماسی دانش‌آموزان در سالهای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نه تنها موجب گرمی و موفقیت جبهه‌ها شد بلکه شور و نشاط ویژه‌ای در داخل مدارس بوجود آمد و در مدت کوتاهی تبدیل به گسترده‌ترین تشکل دانش‌آموزی کشورشد.

 

 وی یکی از مهم‌ترین خصوصیتی که دانش‌آموزان بسیجی باید داشته باشند اخلاق نیکو و منحصر به فرد در جامعهدانست وگفت:  شهدای ما اخلاقی عالی داشتند و دانش‌آموزان بسیجی باید شهدا را الگوی خود قرار دهند.


نماینده ولی فقیه درسپاه دهگلان گفت: نقش دانش‌آموزان بسیجی در دوران دفاع مقدس را انکارناپذیر دانست وگفت: امروزهم  دانش‌آموزان انقلابی و بسیجی باید با تمام وجود به توسعه علمی کشور بپردازند تا کشور از نظر علمی وابسته هیچ کشوری بیگانه‌ای نباشد.


بعدا زدیدار با خانواده این شهیده  گرانقدر رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران با مسئول امور ایثار گران ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان  با دونفراز جانبازان  و 3 نفر از آزادگان دوران دفاع مقدس  دهستان قروچای دیدار کردند و از نزدیک جویای مشکلات آنان شدند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، نیکو کلام رئیس بسیج مهندسین استان قم با بیان اینکه خون شهید محسن صداقت سرآغاز حرکتی برای نابودی اسرائیل شد گفت: شهادت سردار زاهدی و یارانش در ساختمان کنسولگری ایران در سوریه باعث شد تا برای نخستین بار حمله گسترده ایران به اسرائیل شکل بگیرد تا دنیا مقهور قدرت ایران در برابر رژیم کودک کش اسرائیل شود و ابهت پوشالی این رژیم جعلی را به همگان نشان دهد.

وی همچنین وجود شهدایی همچون محسن صداقت که در جوانی الگوی بسیاری از جوانان شدند را نتیجه تربیت صحیح پدر و مادرهایشان دانست و از ان‌ها قدردانی کرد.

شهید «محسن صداقت» از نیرو‌های هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهندس فناوری اطلاعات بود که در در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخشی از ساختمان سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه