Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران در تشریح عملیات اطفای حریق چاه ۱۴۷ رگ سفید، گفت: تیم‌های عملیاتی در منطقه حضور دارند و در صورت نیاز تیم‌های پشتیبان به محل حادثه اعزام می‌شوند.

به گزارش شانا، مانی عبداله‌زاده، سرپرست مدیریت HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران، با ابراز تاسف از حادثه حریق چاه ۱۴۷ رگ سفید، ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار دو تن از کارکنان شرکت ملی حفاری، گفت: پس از حادثه، 2 شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری با تشکیل کمیته بحران و کارگروه‌های فنی و تخصصی در سطح مدیران عامل و ارشد، ضمن بررسی وضع موجود با مشخص کردن فرمانده صحنه در حال سازماندهی، تجهیز و ارسال ماشین آلات و تجهیزات برای عملیات جاده سازی، پاک سازی، ساخت استخر و انتقال آب، کنترل فوران و اطفای حریق چاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماشین آلات آتش نشانی و تانکرهای آب و تجهیزات و ادوات آتش نشانی از ۶ ایستگاه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و 2 خودروی مدیریت بحران به منظور ارتقا تجهیزات ارتباطی مختلف از 2 شرکت ملی حفاری و مناطق نفت‌خیز جنوب به منطقه اعزام شدند، همچنین سه تیم پزشکی و اورژانس در منطقه حضور دارند و اورژانس هوایی در فرودگاه گچساران نیز به منظور پشتیبانی هوایی مستقر شده است.

عبداله‌زاده تصریح کرد: اولویت کنونی مطابق دستور معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور تولید، کنترل و خاموش کردن حریق و فوران چاه است که توسط تیم‌های فنی و تخصصی انجام می‌شود، پس از آن بررسی و تجزیه و تحلیل علل حادثه جهت پیشگیری از حوادث مشابه در دستور کار قرار دارد.

سرپرست مدیریت HSE و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت عنوان کرد: برای حصول اطمینان از پشتیبانی کامل به منظور عملیات کولینگ (خنک کردن)، این آمادگی در همه شرکت‌های عملیاتی شرکت ملی نفت به منظور ارسال تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی و نیروی انسانی به منطقه در صورت نیاز وجود دارد و هماهنگی‌های لازم انجام شده است است و ادارات HSE دو شرکت مذکور نیز در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: شرکت ملی حفاری، طی این حادثه در حال اعزام و استقرار کامل گروه ماشین آلات سنگین حفاری، پمپ تراک‌های آب و تجهیزات مربوطه برای پاکسازی ضایعات، ساخت جاده، استقرار و آب‌رسانی، خاکبرداری و کشیدن خطوط لوله و غیره است.

سرپرست مدیریت HSE شرکت ملی نفت ایران به همراه تیمی متشکل از رئیس HSE شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، رئیس بحران و پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران و کارشناسان مدیریت HSE شرکت ملی نفت ایران برای بررسی وضع موجود در منطقه حضور دارند.



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • کنترل دسترسی کارکنان به شبکه و اهمیت آن برای سازمان‌ها