Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:50:10 GMT

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در لرستان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۸۵۴۹

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در لرستان مشخص شد

خرم آباد - ایرنا - مسیرهای راهپیمایی روز 13 آبان در مراکز شهرستانهای استان لرستان اعلام شد.

به گزارش ایرنا به نقل از شورایهماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهر خرم‌آباد ساعت 9 صبح از میدان شهدا آغاز و در مصلی الغدیر این شهر با سخنرانی سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سایر شهرستانهای استان برنامه های راهپیمایی 13 آبان به شرح زیر می باشد.
**شهرستان بروجرد ساعت 10 صبح از میدان شهدا به سمت میدان تختی (سخنران حجت الاسلام ‌حسن ترابی).
**شهرستان دورود ساعت 9 و 30دقیقه از میدان امام حسین به سمت میدان آزادگان و میدان ولایت (سخنران حجت‌الاسلام رضا حقیان).
**شهرستان ازنا ساعت 10 صبح از میدان شهید صادقی به سمت میدان راه‌آهن ( سخنران حجت‌الاسلام شاهچراغی).
**شهرستان الیگودرز ساعت 9 صبح از چهارراه شهرداری به سمت میدان امام حسین (ع) (سخنران حجت‌الاسلام محمودی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان).
**شهرستان پلدختر ساعت 9 صبح از میدان شهید بهشتی به سمت پل شهدای دولت و میدان شهید بهشتی (سخنران حجت‌الاسلام محمد سوری).
**شهرستان کوهدشت ساعت 10 صبح از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت میدان شهد، خیابان رهبری و میدان فرمانداری (سخنران حجت‌الاسلام طهماسبی).
**شهرستان سلسله ساعت 9 صبح از میدان امام به سمت مصلی نماز جمعه( سخنران حجت‌الاسلام موسوی).
**شهرستان دلفان ساعت 10 صبح از میدان بعثت به سمت میدان امام ( سخنران حجت‌الاسلام جمیاری).
**شهرستان دوره چگنی ساعت 9 صبح از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت بلوار امام و شهرداری( سخنران حجت اسلام حسین زاده آملی)
**شهرستان رومشکان ساعت 9 صبح از مصلی نماز جمعه به سمت میدان امام و آموزش‌وپرورش( سخنران حجت‌الاسلام امرایی) برگزار می گردد.
روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است یادآور سه واقعه مهم در تاریخ ایران می باشد که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.
تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی می باشد.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ بخش اول گفتگوی اختصاصی خبرگزاری صداوسیما با همسر سردار شهید حسن طهرانی مقدم با عنوان "روزهایی که نیستی"بزودی از شبکه خبر پخش می شود.

 شهید حسن طهرانی مقدم ۶ آبان سال ۱۳۳۸ در محله سرچشمه تهران متولد شد. وی پس از تحصیلات مقدماتی، موفق به دریافت مدرک کارشناسی در رشته مهندسی صنایع شد. این شهید که در آغازین روز‌های تشکیل سپاه پاسداران، به عضویت آن درآمده بود، در دوران جنگ عراق و ایران، جزو نخستین فرماندهان توپخانه سپاه و بنیان‌گذاران این واحد بود. شهید طهرانی مقدم بنیان‌گذار یگان موشکی سپاه است که با گذراندن دوره موشکی در سوریه، این واحد ارزشمند را در زمان جنگ مدیریت می‌کرد. او در سال ۱۳۶۴ به سمت فرمانده موشکی نیروی هوایی سپاه منصوب شد و همچنان تحقیقات خود را درباره ساخت موشک و راکت ادامه داد. راکت نازعات، موشک شهاب ۳، قیام، قدر، عاشورا و خلیج‌فارس، جزو تولیدات موشکی ایران در دوران مدیریت اوست. شهید حسن تهرانی مقدم در سال ۱۳۸۵، مسؤولیت سازمان جهاد خودکفایی سپاه را بر عهده گرفت و تا روز شهادتش در حادثه انفجار مهمات یکی از پادگان‌های تحت امر در تاریخ ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰، برای تولید و گسترش تسلیحات موشکی کشور فعالیت داشت. علی طهرانی مقدم برادر شهید حسن طهرانی مقدم نیز ۱۸ آبان سال ۱۳۵۹ مصادف با ظهر عاشورا وقتی تنها ۱۸ سال داشت در جبهه سوسنگرد به شهادت رسیده بود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • (ویدئو) سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد
  • سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد | ویدئو
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام