Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کاروان اربعین شهرستان هیرمند گفت: 160 نفر از زائران اربعین حسینی از شهرستان هیرمند واقع در شمال سیستان و بلوچستان در قالب ۵ دستگاه اتوبوس به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛ کاروان پیاده روی اربعین حسینی صبح امروز از شهرستان هیرمند به سمت مرزهای عراق حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامعلی گزمه مسئول کاروان اربعین ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم و صفر اظهار داشت: کاروان اربعین اقشار مختلف شهرستان هیرمند برای شرکت در مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین به کربلا اعزام شدند.

وی تصریح کرد : تعداد 160 نفر خواهر و برادر در قالب  5 اتوبوس جهت شرکت در مراسم اربعین صبح امروز به طرف مرزهای عراق حرکت کردند.

گزمه افزود: مسیر پیاده روی کاروان ویژه اربعین شهرستان هیرمند از نجف به طرف کربلای معلی خواهد بود.

مسئول کاروان اربعین شهرستان هیرمند همچنین گفت: خواندن زیارت عاشورا، عزاداری در بین مسیر و همچنین سینه زنی برای سرور و سالار شهیدان از دیگر برنامه های کاروان اربعین شهرستان هیرمند خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان حضور زائران در کربلا معلی ۶ روز است، افزود: زائرین اربعین حسینی تا کربلای معلی ۱۲۰کیلومتر مسافت راپیاده طی کرده ومدت زمان رفت و برگشت کاروان اربعین حسینی ۱۵روز خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محسن قوامی نژاد گفت: با پیگیری ها و تلاش های انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت و سازمان های مرتبط، اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از ایران به عربستان از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه دارد. وی افزود: نخستین پرواز گروه اعزامی زائران از فرودگاه شهید دستغیب و در قالب کاروان ۱۲۰ نفره از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند.
مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه ۳۰ نفر از این زائران مربوط به استان بودند بیان کرد: نخستین گروه عمره گزاران از استان کهگیلویه وبویراحمد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به مدینه منوره عزیمت کردند.
مدیر حج و زیارت فارس هم گفت: حج تمتع امسال ۲۴ کاروان با ظرفیت ۳ هزار و ۲۵۰ نفر از استان فارس و یک کاروان ۱۲۰ نفره از کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه دستغیب عازم سرزمین وحی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین