Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@13:01:50 GMT

تقدیرفولادسازی مادکوش از بانک صنعت و معدن

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۷۹۱۰۲

تقدیرفولادسازی مادکوش از بانک صنعت و معدن

پول‌نیوز - بارفع مشكلات شركت فولادسازي مادكوش ، مديريت اين شركت از بانك صنعت و معدن تشكر و قدرداني كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عليرضا صمدي در نامه اي كه براي مديرعامل بانك صنعت و معدن ارسال كرده با تشريح روند امضاي قرارداد با شركت ABB سوييس آورده است:

پس از به ثمر رسیدن تلاش های دولت تدبیر و امید در به سرانجام رساندن برجام، شرکت مادکوش توانست با امضای قرارداد با شرکت ABB سوییس گام مهمی در راستای به اتمام رساندن طرح گندله سازی مادکوش برداشته و با تامین تجهیزات برق که به منزله مغز و شریان حیانی کارخانه می باشد از این شرکت معتبر اروپایی، کیفیت و برند کارخانه را به نحو مطلوبی افزایش داده و همچنین می توانیم شاهد پایه گذاری ورود مجدد این شرکت معتبر بین المللی به ایران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتني است شركت فولاد مادكوش كه به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي فولادي بخش خصوصي ، نقش بسيار مهمي در تكميل زنجيره فولاد كشور ايفا مي كند در منطقه ويژه صنايع معدني و فلزي خليج فارس در بندرعباس در حال احداث بوده و با دريافت 137 ميليون يورو تسهيلات 2 و نيم ميليون تن گندله فولاد توليد خواهد كرد و براي 360 نفر شغل ايجاد مي كند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، یادگار احمدی اظهار کرد: در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای برخی اقلام خوراکی، کالاهای اساسی، پوشاک و کیف و کفش، طرح نظارت و بازرسی ویژه این ایام که از یکم اسفند سال گذشته آغاز و تا پانزدهم فروردین سال جاری ادامه داشت، تعداد ۳۴۰۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها که توسط بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و با مشارکت سایر دستگاه‌های ذیربط از واحدهای صنفی استان انجام شد، تعداد ۵۹۳ مورد تخلف صنفی ثبت و ۵۱۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نشدن قیمت و نصب نرخ‌نامه و ارائه نکردن فاکتور به ارزش ریالی بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۲۵ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال کشف شد که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

احمدی تصریح کرد: در این طرح نظارتی، تعداد ۱۵۲ مورد شکایت و درخواست مردمی به سامانه پاسخگویی به شکایات اداره کل صمت استان اعلام شد که از این تعداد، ۹۰ مورد توسط بازرسان اداره کل رسیدگی و ۶۲ مورد نیز در دست بررسی است.

کد خبر 748758

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن