Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی است، پارس‌جنوبی جم دچار افت می‌شود و نهایتا چهارم یا پنجم می‌شود.

فرشاد پیوس در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات درباره فعالیت‌ ورزشی‌اش گفت: «حدود 18 سال است که مدرسه فوتبال دارم. در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان جذب بازیکن دارم و تا به اینجا چند بازیکن خوب به تیم ملی دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به تیم‌های پایه باشگاهی استقلال، پرسپولیس، سایپا، پیکان و نیروزی زمینی بازیکن داده‌ام.»

وی در مورد شرایط باشگاه پرسپولیس اظهارداشت: «پرسپولیس روزهای خیلی خوب و خوشی را سپری می‌کند. هنوز مانده این تیم به پرسپولیس دهه 60 برسد ولی پیشرفت قابل توجهی در این تیم وجود دارد و در آینده بازی‌های این تیم زیباتر هم خواهد شد. پرسپولیس در فازهای دفاع و حمله خیلی خوب شده است ولی اگر می‌خواهد در آسیا به قهرمانی برسد باید در نیم‌فصل یکی دو بازیکن عالی به تیم اضافه شود تا برای اول شدن در آسیا خیز بلندی برداریم.»

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص مهاجمان این تیم یادآور شد: «علی علیپور بازیکنی است که خیلی خوب حرکت می‌کند. فیزیکی است. خیلی خوب درگیر می‌شود. به او توصیه می‌کنم که بیشتر در محوطه جریمه باشد و جاگیری‌های مناسبی داشته باشد تا همچون دیدار دیروز با سایپا موفق به گلزنی شود. او با گل‌هایی که در این فصل زده می‌تواند آقای گل این فصل لیگ برتر شود.»

او افزود: «گادوین منشا مهاجمی است که خیلی خوب عقب می‌آید و توپ‌گیری می‌کند. درگیرانه بازی می‌کند. شوت‌های ناگهانی خیلی خوبی می‌زند. روی ضربات سر باید بیشتر کار کند تا با این روش هم برای پرسپولیس گل بزند. مهدی طارمی هم فیزیکی، دونده و قلدر است. پا به توپ خیلی خوب کار می‌کند. روی پای چپش و شوتزنی باید بیشتر کار کند.»

پیوس درباره تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس اظهارکرد: «معتقدم که باید قرارداد برانکو تمدید شود. آلکس فرگوسن سال‌ها منچستریونایتد را قهرمان کرد و به نظرم برانکو هم این توانایی را دارد که سالیان زیادی برای پرسپولیس قهرمانی بیاورد. با تمدید هرچه زودتر قرارداد برانکو خیال او آسوده می‌شود. حتی می توان دستیاران بهتری با خواسته این مربی به گادرفنی اضافه شود تا نتایج تیم با افکار جدیدی که به تیم غالب می شود بهتر هم بشود.»

وی درباره برتری پرسپولیس در دربی 85 نیز بیان کرد: «دربی زیاد جالب نبود. بازی درگیرانه و کم موقعیت بود. از همه مهم‌تر برد پرسپولیس بود که شرایط این تیم را در جدول بهبود بخشید. استقلال هم نسبت به بازی‌های قبلی‌اش بهتر عمل کرد و پیشرفت داشت ولی در مجموع پرسپولیس یک سر و گردن از استقلال بالاتر بود.»

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر عنوان کرد: «استقلال که با صدرجدول فاصله دارد. پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی است. پارس‌جنوبی جم دچار افت می‌شود و نهایتا چهارم یا پنجم می‌شود. پیکان شکل و شمایل خوبی دارد که می‌تواند مدعی جدی باشد. ذوب‌آهن هم خود را از رده‌های میانی جدول جدا می‌کند و به جمع مدعیان اضافه می‌شود.»

او در مورد اینکه توصیه‌اش به مهاجمان تیم ملی برای گلزنی در جام‌جهانی چیست آن هم در شرایطی که تیم ملی هرگاه هجومی بازی کرده دروازه‌اش باز شده، تصریح کرد: «فاز حمله تیم ملی برمی‌‌گردد به اینکه کی‌روش چه تفکری دارد. سردار آزمون، رضا قوچان‌نژاد و مهدی طارمی مهاجمان خیلی خوبی هستند. این بازیکنان در سیستم چهارچهاردو لوزی و چهارچهاردو خطی می‌توانند دروازه حریفان را تهدید کنند ولی به شرطی که کی‌روش از این روش‌ها استفاده کند و از سیستم تک فوروارد استفاده نکند. البته کی‌روش علاقه‌اش به سیستم چهاردوسه یک است که تیمش گل نخورد و در ضدحمله‌ها به گل برسد.»

پیوس درباره اینکه تیم ملی با این روش می‌تواند از گروهش در جام جهانی صعود کند یا نه، اظهارداشت: «بایدبه این تیم امیدوار بود و من تصور می‌کنم کی‌روش روشی خواهد داشت که به صعود تیم ملی منجر شود.»

"خبرگزاری آنا" در نمایشگاه مطبوعات از ساعت 9:30 تا 20:30 در راهروی اصلی، غرفه 150 میزبان مخاطبان است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند

نوشاد عالمیان دومین شکست خود در رقابت‌های جام جهانی تنیس روی میز را تجربه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های جام جهانی تنیس روی میز در ماکائو، بعد از ظهر امروز با حضور نوشاد عالمیان ملی‌پوش پینگ‌پنگ کشورمان پیگیری شد.

جام جهانی تنیس روی میز|شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر 17 دنیا

 

عالمیان که در آخرین رنکینگ جهانی در رده 72 قرار دارد، در دومین دیدار خود در گروه 16 این مسابقات مقابل «ترولس مورگارد» نفر 20 رنکینگ جهانی از سوئد قرار گرفت و 3 بر یک باخت.

نماینده کشورمان در گیم اول 11 بر 6 شکست خورد، اما در گیم‌های بعدی 13 بر 11، 13 بر 11 و 11 بر 8 باخت.

عالمیان روز گذشته در نخستین رقابت خود برابر «عمر عصار» از مصر باخته بود.

بدین ترتیب او با دو شکست پیاپی در قعر جدول گروه 16 قرار گرفت و از صعود به مرحله دوم باز ماند.

البته عالمیان 20 امتیاز از این تورنمنت کسب کرد و همچنین 5 هزار دلار بدست آورد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد