Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ،حسن استوار آذر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به صدور ویزا برای زائران اربعین در این استان اظهار کرد: از ۱۲ مهر با استقرار کارداران عراق در دفتر حج و زیارت استان، صدور ویزا برای زائران اربعین استان‌های آذربایجان شرقی و غربی تسهیل شده است.

وی افزود: تا به امروز نزدیک به ۴۳ هزار مورد ویزا برای این زائران صادر شده و صدور ۵ هزار ویزا نیز در حال انجام بوده که صدور ویزا تا ۵ روز مانده به اربعین ادامه خواهد داشت و در صورت تمدید یا تغییر، اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد اربعین آذربایجان شرقی به مرز خروجی زائران نیز اشاره کرد وگفت: قبل از این، مرز خسروی برای این منظور در نظر گرفته شده بود ولی به دلیل آماده نبودن دولت عراق، زائران استان آذربایجان شرقی از مرز مهران، چزابه و شلمچه وارد عراق می‌شوند.

امیر روحی‌ملکی هم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه مقرر بود زائران استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل از مرز خسروی برای سفر به کربلا استفاده کنند، اظهار کرد: مرز خسروی فعلاً بسته است.

وی مسیر جایگزین مرز خسروی برای تردد زائران اربعین را یادآور شد و گفت: زائران آذربایجان شرقی که قرار بود از مرز خسروی تردد کنند به مرز مهران مراجعه کنند.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان شرقی تصریح کرد: علی‌رغم آمادگی ایران، متأسفانه دولت عراق تا این لحظه نتوانسته امکانات لازم را برای تردد از مرز خسروی فراهم کند.

روحی افزود: زائران استان در اولویت اول از مرز مهران تردد کنند و در اولویت‌های بعدی می‌توانند از مرز چذابه و شلمچه نیز برای ورود به عراق استفاده کنند.

منبع :تبریز بیدار

902/900

دبیر ستاد اربعین اذر بایجان شرقی صدور 43 هزار ویزا حسن استوار دولت عراق

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی آذربایجان‌غربی هشدار زرد صادر کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهدی کریمی افزود: این سامانه روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان فعال است و همراه با رگبار باران و رعد برق متناوب و تندباد لحظه ای است، در برخی نقاط مستعد تگرگ نیز پیش بینی شده است.

وی با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها اضافه کرد: سیلابی شدن مسیل ها نیز پیش بینی شده و لازم است که شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: منطقه اثر این سامانه بارشی روز یکشنبه در مناطق شمالی و مرکز استان و روز دوشنبه در تمامی مناطق است.

وی با اشاره به اینکه احتیاط در تردد شهری و جاده ای لازم است، اضافه کرد: کشاورزان نیز لازم است به توصیه کارشناسان در این باره توجه داشته باشند تا دچار خسارت نشوند.

کریمی با اشاره به دمای هوای ۲۴ ساعت گذشته ارومیه اظهار کرد: در این مدت، دمای ارومیه بین پنج و ۱۷ درجه سانتی گراد در نوسان بود و پلدشت با ۲۲ درجه گرم ترین و تکاب با ۲ درجه زیر صفر سردترین شهر بوده است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع کود یارانه دار در آذربایجان شرقی
  • توزیع کود یارانه دار در استان
  • نرخ سفر عتبات از اردیبهشت افزایش می‌یابد
  • افزایش نرخ سفر عتبات از اردیبهشت ماه
  • تردد ۷ میلیون و ۸۰۸ هزار نفر طی سال گذشته از مرز مهران
  • صدور بیش از دوهزار تُن انواع کالاها از گمرک تمرچین
  • هواشناسی آذربایجان‌غربی هشدار زرد صادر کرد
  • مجوز توسعه ۱۸۰ کارخانه برای افزایش ظرفیت محصولات صادر شد
  • ۲۸۸ هزار تن محصولات کشاورزی از شلمچه صادر شد
  • صادرات ۲۸۸ هزار تن محصولات کشاورزی از شلمچه