Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- همکاران حوزه آموزش و پرورش با جذب والدين بي سواد دانش آموزان مي توانند در ريشه کن کردن بي سوادي ، نقش بسزايي داشته باشند.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران دربابل، حسين علي نژادمعلم در جلسه بهبود کيفيت اداره سوادآموزي اين شهرستان، با بيان اينکه توسعه کمي و کيفي برنامه‌هاي سوادآموزي يکي از دغدغه‌هاي مهم آموزش و پرورش است، گفت: براي جذب و نگهداشت افراد بي سواد بايد الزامات و اهرم هاي محرک بسيار قوي وجود داشته باشد تا افراد بي‌سواد انگيزه لازم براي سوادآموزي داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مديرکل و مديرآموزش و پرورش شهرستان بابل، با تاکيد بر جذب حداکثري سوادآموزان به وسيله همکاران اظهار داشت: همکاران حوزه آموزش و پرورش با جذب والدين بي سواد دانش آموزان مي توانند در ريشه کن کردن بي سوادي ، نقش بسزايي داشته باشند.

در ابتداي اين نشست رئيس اداره سواد آموزي شهرستان بابل نيز با ارائه گزارشي از حجم پيش بيني شده برنامه‌ها و فعاليت‌هاي سوادآموزي ، همچنين موانع و مشکلات سواد آموزي، به تشريح آخرين وضعيت اجراي طرح باسواد کردن اولياء بي‌سواد دانش آموزان در سطح مدارس پرداخت.

رحمان شاکري، برگزاري جلسات مستمر گروه بهبود کيفيت، جلسات ستاد راهبردي سوادآموزي شهرستان، جلسات توجيهي و کلاس هاي ضمن خدمت ويژه ي همکاران آموزش دهنده، بازديد مستمر از کلاس هاي سوادآموزي و برگزاري جلسات قطب سوادآموزي را از اهم فعاليت هاي پيش بيني شده در سال جديد عنوان کرد.

در ادامه اين جلسه، اعضاي گروه، ديدگاه هاي خود در خصوص شتاب بخشي به برنامه‌هاي سوادآموزي و رفع موانع و مشکلات موجود در اين زمينه را مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۷۰ مدرسه استان قم برای اسکان نوروزی

ایسنا/قم معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه ۲۷۰ مدرسه با ۲۵۰۰ کلاس آمادگی برای اسکان نوروزی دارند، گفت: پذیرش اسکان مدارس از روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۱ فروردین‌ ماه ادامه دارد.

عباس اسکندری پور معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ۲۷۰ مدرسه با ۲۵۰۰ کلاس درس پذیرای زائرانی هستیم که برای تحویل سال در کنار بارگاه حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به قم سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: استان قم در ایام نوروز به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی دیگر استان‌ها میزبان مسافران بسیاری است که حداقل یک شب مهمان ما هستند.

اسکندری پور تصریح کرد: پذیرش از طریق چهار ستاد؛ آموزشگاه شهید زین الدین خیابان شهید لواسانی بین کوچه ۲۳ و ۲۵، نیروگاه میدان توحید خیابان مالک اشتر شهید میانجی کوچه ۱۰، آموزشگاه امام حسن مجتبی(ع) میدان آزادگان بلوار شهید عابدی، دبیرستان شاهد معرفت بلوار محمد امین انتهای کوچه ۵۳ نبش خیابان مصلی انجام خواهد شد.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، گفت: پذیرش اسکان مدارس از روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۱ فروردین‌ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کلاس‌ها مفروش شده و پتو به زائران تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: اسکان نوروزی مدارس استان حدود ۱۸ هزار نفر در روز ظرفیت دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۷۰ مدرسه استان قم برای اسکان نوروزی
  • نیم‌نگاهی به ؛ احکام انتصابی
  • تغییر ۲ رئیس اداره کاشان در سکوت خبری
  • ۸۰۰ محتوای آموزشی پایه ششم ابتدایی در اپلیکیشن شاد بارگزاری شد
  • پیش‌بینی ۱۴۱ آموزشگاه در کهگیلویه و بویراحمد جهت اسکان مسافران نوروزی
  • توسعه زیرساخت‌ها و شتاب بخشی در ارتقای علمی و پرورشی در استان مرکزی
  • پیش‌بینی ۱۴۱ آموزشگاه در استان جهت اسکان مسافران نوروزی
  • ۶۰۰ مدرسه در اصفهان آماده اسکان مسافران نوروزی
  • آموزش و پرورش استان مرکزی بخشی از مشکلاتش را از طریق مولدسازی حل کند
  •  جلسه خانگی قرآن «عاشقان ثارالله» با ۸۲ سال قدمت در شهرستان ابهر