Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@11:10:11 GMT

قیمت فروش زنجیرچرخ در سایز مختلف

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۰۰۷۶

قیمت فروش زنجیرچرخ در سایز مختلف

به گزارش خبرنگار نبض بازارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت فروش انواع زنجیرچرخ در بازار به شرح زیر است:

انتهای پیام/

قیمت فروش انواع زنجیرچرخ در بازار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ تن سیب و ۵۵ تن پرتقال در استان بوشهر عرضه می‌شود

مدیر تعاونی روستایی استان بوشهر گفت: ۳۳ تن سیب و ۵۵ تن پرتقال با قیمت تعیین شده توسط ستاد تنظیم بازار در ایام نوروز در شهرهای مختلف استان بوشهر عرضه می‌شود. - اخبار استانها -

عبدالحسین خلعتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به تأمین سیب و پرتقال شب عید در استان بوشهر، اظهار داشت: پرتقال و سیب توسط بخش غیردولتی خریداری و ذخیره‌سازی شده که تا اوایل فروردین از طریق غرفه‌های ایجاد شده در شهرهای مختلف عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 88 تن سیب و پرتقال برای عرضه ذخیره شده است، گفت: 33 تن سیب و 55 تن پرتقال با قیمت تعیین شده توسط ستاد تنظیم بازار در ایام نوروز در شهرهای مختلف استان بوشهر عرضه می‌شود.

مدیر تعاونی روستایی استان بوشهر با بیان اینکه فروشگاه‌های مختلف در سطح استان نسبت به عرضه میوه سیب و پرتقال اقدام می‌کنند، گفت: علاوه بر واحدهای صنفی متعدد، 12 غرفه در سطح شهر و نقاط پرتردد سیب و پرتقال را عرضه می‌کنند.

خلعتی، کاهش قیمت سیب و پرتقال خبر داد و بیان کرد: قیمت سیب و پرتقال از 31 هزار تومان در هر کیلوگرم به 29 هزار تومان کاهش یافته است.

وی تنظیم بازار را یکی از رویکردهای مهم دولت سیزدهم برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دانست و افزود: بر اساس دستورالعمل دولت و وزارت جهاد کشاورزی برای مدیریت قیمت‌ها باید شرایط لازم عرضه مستقیم کالاها با هدف جلوگیری از افزایش قیمت محصولات فراهم شود.

مدیر تعاونی روستایی استان بوشهر با بیان اینکه هدف از اجرای ‌طرح عرضه میوه ایام نوروز افزایش آرامش و ثبات در بازار است، گفت: عرضه میوه شب عید در سطح استان تا نیمه نخست فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • قیمت انواع خودرو در بازار + جدول
  • عرض میوه تنظیم بازار در استان بوشهر
  • قیمت انواع خودرو در بازار +جدول
  • ۳۳ تن سیب و ۵۵ تن پرتقال در استان بوشهر عرضه می‌شود
  • حال و هوای بازار در آستانه سال نو
  • قیمت میوه شب عید اعلام شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • برای خرید هر دسته از کالاها کجای بازار برویم؟ | راهنمای اصناف بازار تهران
  • چرا قیمت سپری در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • راهنمای خرید لولای درب چوبی