Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، علی اوسط هاشمی ظهر امروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان که با موضوع بررسی سند راهبردی مهارت استان در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سند راهبردی مهارت استان به عنوان پایلوت در کشور و در سیستان و بلوچستان تهیه شده است که نیاز است با اعمال کارشناسی، نواقص آن جهت اجرا برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 وی با تاکید به اینکه دستگاه ها با رویکرد آموزشی باید دارای سند مهارتی و راهبردی در حوزه اشتغال باشند ،افزود: قطعا یک نسخه واحد در کل کشور نمی تواند مهارت و اشتغال را پاسخگو باشد.

وی پایه و اساس تحول در وضع موجود را آموزش نیروی انسانی و تغییر نگرش عنوان کرد و ادامه داد: باید جامعه شناختی درستی از رفتارها، خواسته ها و مطالبات برای ایجاد علاقه در کارجویان نسبت به کسب مهارت صورت بگیرد.

استاندر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جذب نیروی کار ماهر با رویکرد بهره وری و استفاده بهینه از منابع، دو عنصر اساسی است که بدون مهارت آموزی ممکن نیست و احساس نیاز در کار آفرینان در این بخش جدی است.

 وی خروجی طرح ایران مهارت را تربیت کارآفرین و نیروی کارگر ماهر دانست و گفت: فرهنگ اشتغال دولتی در کشور ما به دلیل وابستگی به سازمانها و نهادهای دولتی ضعیف است.

وی خواستار تهیه پیوست آموزش و پرورش سند راهبردی مهارت استان شد و تصریح کرد: سنجش،پایش و نظارت بر این سند مهم ضرورت دارد و وظایف هر دستگاه نیز مشخص شود.

 هاشمی تاکید کرد: باید در کنار سند آمایش سرزمین استان،سند راهبردی مهارت نیز مورد توجه قرار گیرد. هاشمی با اشاره به اینکه سهم روستائیان در آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای به صورت جدی دیده شود، اضافه کرد: با توجه به برخورداری استان از چهار پایانه بین المللی و بازارچه های متعدد، ارائه آموزشهای مهارتی به روستائیان ساکن در جوار این پایانه ها و بازارچه ها ضروری است.
 

true برچسب ها : استانداری سیستان و بلوچستان علی اوسط هاشمی ورزش روستایی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند